Vegghengt stellebord

Vår88

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Noen som har erfaring med vegghengt stellebord?
Med førstemann hadde vi en stor greie med hjul og badekar under stellematta. Den havnet fort på loftet for den tok opp så mye plass:( Denne gangen vurderer jeg vegghengt, noen som har gode/ dårlige erfaringer med disse? :)

Eneste grunnen til at vi ikke har det er at vi har helt nytt bad og ikke vil ødelegge flisene :angel4

Samme med forrigje gang, kunne tenkt meg det da også, men igjen flotte veggfliser :(

Eneste jeg kan se for meg at det kan bli litt lite med plass til ting på det, men igjen så spørs det på modell og hva du har av ting i det. Stort sett vil jeg anta det står nede, av latskap :P

Iår har vi rett å slett valg å kjøpe en skuffeseksjon fra ikea (til kjøkken) som er likt som bademorsinnredningen vår, o bruker det som stelle bord, og etterhvert sokke/truseskuff el noe annet oppbevaring.

Noen som har erfaring med vegghengt stellebord?
Med førstemann hadde vi en stor greie med hjul og badekar under stellematta. Den havnet fort på loftet for den tok opp så mye plass:( Denne gangen vurderer jeg vegghengt, noen som har gode/ dårlige erfaringer med disse? :)
Vi hadde vegghengt sist. Helt genialt. Så enkelt, plassbesparende og lekkert. Hadde/har fra Troll. :)

Takk for svar begge to:)

Jeg takler bare ikke tanken på den svære greia midt på gulvet som man må snirkle seg rundt, så tror nok jeg går for vegghengt:)

Vi må ha et stellebord i hver etasje, og tenkte å ha vegghengt på badet oppe da det er litt mindre enn hovedbadet nede. Har falt litt for denne -

thumb_byBO_1024.jpg

Den er veldig fin, men veldig dyr ja:p så den på Finn.no brukt til 1300,- men det var på andre siden av landet:(

Du har sett på denne og liker den du også ja? :D Ja, det har jeg helt glemt - å legge inn søk på denne. Går i surr på alle søkene jeg har inne. Perfekt å kunne spare noen kroner på å kjøpe den brukt ja. Får håpe det dukker opp en i nærheten av deg snart. Evt. et kanonsalg! Snart black friday da. ;)

Back
Topp