Veggfarge til barnerom

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som har tips til en veggfarge vi kan ha på barnerommet til kommende jenta? Legg gjerne ved bilder hvis du har!

Jeg vil ikke at det skal være alt for sukkersøtt, men kan gjerne være dus rosa/lilla, eller helt andre farger. Det er et lite soverom og alle veggene blir i én farge med hvite lister og vinduskarmer.
Kjenner jeg er helt blank selv, men skal benytte Obos sitt tilbud på Flugger som går ut i morgen. Så må handle i morgen da [emoji85]

Vi malte i minty breeze. Får ikke lastet opp bilde fordi det jeg har er for stort, men det ligger masse bilder av babyrom med minty breeze på Google [emoji2]

Vi malte i minty breeze. Får ikke lastet opp bilde fordi det jeg har er for stort, men det ligger masse bilder av babyrom med minty breeze på Google [emoji2]
Elsker den fargen [emoji7] vi har den på kjøkkenet. Og kommende storebror har en mintgrønn på sitt rom. Så tror jeg vil prøve noe annet denne gangen [emoji4]

Eg har brukt soft mint og bølger på veggane, og olivengrønn og søt fersken på møblane! Den olivengrønne er heilt nydelig!

Takk for tips! Vi endte opp med Jotun Myk (2588). En støvrosa, grå-lilla farge som endrer seg ganske mye etter lyset. Spent på resultatet, men det drøyer nok et par uker før vi får malt.
Her er noen inspo-bilder av fargen.
8c94b7817f3fc9661ba920153b9d2ed8.jpg
70522cd5b71fe8ca6b76738089982bbe.jpg

Sukkerspinn er en veldig fin farge, særlig når man bruker den som en fondvegg eller sammen med lys grått.

Haha, så fargevalget deres nå. Ser spennende ut!

Sukkerspinn er en veldig fin farge, særlig når man bruker den som en fondvegg eller sammen med lys grått.
Jeg så faktisk på den fargen, veldig fin! Men tenkte kanskje det ville bli litt for mye farge når alle veggene skulle ha den, og siden rommet er lite :)

Back
Topp