Veggedyr??? OPPDATERT*2

helen79

Forumet er livet
Så på Rachel Ray nå, der snakket de om veggedyr, og jeg har dessverre funnet noen sånne i sengen vår. Noen her som har hatt dette og, som kan gi meg tips til å bli kvitt det???

mEN FANT DENNE SIDEN, GÅR DET IKKE AN Å BRUKE SÅNT DA, ALENE?

http://www.gardex.no/maur-kakerlakker-edderkopper-s%C3%B8lvkre-skrukketroll-veggedyr-mfl/

Tror kanskje det er dratt med fra hotellet i London, for det har komt etter den turen jeg hadde i november. Men skal jo ikke si det sikkert....

Men må vi liksom flytte ut noen dager da, eller?

mener en er pliktig til å melde fra hvis en oppdager veggdyr, husker ikke om det var mattilsyne eller hva det var en skulle medle fra hen
men ta kontakt med skadedyrkontrollen

mener å ha hørt at en må gasse helle boligen og kaste en del

ORIGINAL: Auliana

Det heter VEGGdyr...google det, så finner du info. Det er en parasitt, så du bør nok kontakte et skadedyr firma for å bli kvitt dem. De kryper menlig inn i vegger og sprekker på dagen, og på natten når du sover...kryper de frem og suger blod fra deg. Nice! [X(]

Det heter veggedyr.. Det er det samme som bedbugs...

Her er link
http://no.wikipedia.org/wiki/Veggedyr

Ring et skadedyrfirma.
Kok sengetøy, evt frys det.  Ikke sov på rommet der det er..

Sorry men, HELVETE....kommer vel til å koste masse dette da, faen altså [:@][:(][:'(][:o][:'(][:@]

ORIGINAL: helen79

Sorry men, HELVETE....kommer vel til å koste masse dette da, faen altså [:@][:(][:'(][:o][:'(][:@]

Kansje dere er forsikret slik at dere får det dekket...?

ORIGINAL: Insolita

Kansje dere er forsikret slik at dere får det dekket...?

Ja, hadde jo vært veldig greit

kan tenkes det går på forsikringen, det gjorde det for noen vi kjente
som sagt det er et kryp som er vanskelig å bli kvitt, så selv om en prøver selv så er det ikke sikkert en blir kvitt det

fysj.. tror jeg så om det på tv for en stund siden. hadde kontakte noen for i myrde de strax!

Det er vanlig at en kan dra med seg slikt fra andre land, en venn av oss har fast rutine når han kommer fra utlande alt de har hatt med seg går i fryseren for å være på sikresiden

Ved at en evt må ut av huset pga hva de bruker spørs på hva slags middel skadedyrfirmaet bor, de jeg kjenner bodde hos foreldrene til den enne i 7 dager mens skadedyr kontrollen drev på

Men noen som vet hva dette kanskje kommer til å koste?

Vi trodde vi hadde det, kostet oss 13 000 kr får å spraye i to omganger pluss sende alt til fryselager (dyner, klær, madrasser) Fikk null og niks på forsikringa, for veggdyr regnes dessverre ikke som skadedyr......

Ring Cytox. De holder til på Apelthun, er visst ikke de dyreste, har jeg hørt.

ORIGINAL: Pijah

Ring Cytox. De holder til på Apelthun, er visst ikke de dyreste, har jeg hørt.

Takk takk...

Grøss!! Håper dere får ordna det på en rimelig måte!!Hvordan oppdaget du krypa?

Back
Topp