Veggdekor

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno29

Guest
Noen som vet hvor det er greit og bestille fra? Til barnerommet :)

Hvordan er det med ebay? har aldrig turt og bestille derfra :p

Bestilt masse forskjellig blandt annent veggdekor på ebay, er kjempe fornøyd må bare ha is i magen, kan ta opp til 2 uker før det kommer:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvordan er det med betaling? Tør ikke betale før jeg har fått det :confused:

Er det 200 kroner jeg kan handle for uten at det må betales toll?

Må som regel betale med paypal. Har bestilt mye der å aldri betalt toll:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kjøp fra dem som er merket topselgere eller har en velug høy prosent. Og betal med PayPal.

Venter på årets Julegave<3

Har kjøpt fra ebay. Ikke problemer i det hele tatt. Og man må betale med paypal. Før de sender varen ;)

Men goden med ebay er om du ikke får den innenfor fristen klager du og får penga tilbake. Det har jeg gjort to ganger nå ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hvis ikke har dem litt forskjellig veggdekor hos søstrene grene.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Kjøp fra dem som er merket topselgere eller har en velug høy prosent. Og betal med PayPal.

Venter på årets Julegave<3
Signerer denne, OG grunnen til at man som oftest slipper toll er fordi de skriver lavere verdi (under 200kr) eller "gift" på sendelappen. Bare gode erfaringer, søk også på pris inklusive frakt. Alt fra Kina har stort sett gratis frakt :)

<3 29.12.14 <3

Benitas veggord på facebook eller viphuset.no på nett (er det samme) veldig bra og rask levering :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan er det med betaling? Tør ikke betale før jeg har fått det :confused:

Er det 200 kroner jeg kan handle for uten at det må betales toll?
Du må jo betale før du har fått det, så er det med all netthandel. Men ebay er så billig at det ikke er noe stress. Finner lett noe til under 50lappen .

Nå har jeg prøvd og bestille fra ebay. Lagde meg paypall konto for og betale med. Det kom opp at betalingen var fullført. Kan jeg logge inn på paypal konto og se når varen blir sendt eller?

Nå har jeg prøvd og bestille fra ebay. Lagde meg paypall konto for og betale med. Det kom opp at betalingen var fullført. Kan jeg logge inn på paypal konto og se når varen blir sendt eller?

Du får epost når den sendes :) som oftest dagen etter hvis det ikke er helg, da kan det gå til mandagen

Back
Topp