Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ida82
Jeg kunne tenkt meg det på snuppa sitt rom.. Har hørt at det er mer allergi vennlig pga, støvet "setter seg mer fast" liksom. På glatt gulv blir det lettere å sirkulere rundt i lufta hver gang det kommer litt sirkulasjon i luften.. Og så syns jeg det luner godt[:)] Er jo mange fine vegg til vegg tepper også!
ORIGINAL: Ole Brumm
ORIGINAL: Ida82
Jeg kunne tenkt meg det på snuppa sitt rom.. Har hørt at det er mer allergi vennlig pga, støvet "setter seg mer fast" liksom. På glatt gulv blir det lettere å sirkulere rundt i lufta hver gang det kommer litt sirkulasjon i luften.. Og så syns jeg det luner godt[:)] Er jo mange fine vegg til vegg tepper også!
Ja, er det jeg har hørt også. Men litt usikker hvis det ikke holder med å støvsuge ofte/ta vekk flekker med en gang..
ORIGINAL: ~Lisbeth83~
aner ikke rett å slett[8D][:)]
men om det er pga varmen så vil jeg heller anbefale å legge kork på gulvet, det varmer kjempebra, å det er lettere å rengjøre[;)]
Jepp, vi har en superflekkfjerner som kan brukes på alt. Er visst så mild at man kan drikke den[8D] selv om de ikke akkurat anbefalte det..
Noen som HAR vegg til vegg teppe og er fornøyd her inne??
Hvordan er det å fjerne? Ødelegger man gulvet under og er det mye jobb? Sånn til en gang i fremtiden..
men om det er pga varmen så vil jeg heller anbefale å legge kork på gulvet, det varmer kjempebra, å det er lettere å rengjøre[;)]
gulvet er nylagt, kirsebærlaminat tror jeg. flytter inn om 11 dager! en skal vi legge det, må det være lett å fjerne i fremtiden. Har du noen bilder av korkgulv forresten? Har aldri sett før.
Det er mest for varmen ja, og fordi jeg ikke klarer å finne noen fine vanlige tepper..
gulvet er nylagt, kirsebærlaminat tror jeg. flytter inn om 11 dager! en skal vi legge det, må det være lett å fjerne i fremtiden. Har du noen bilder av korkgulv forresten? Har aldri sett før.
Det er mest for varmen ja, og fordi jeg ikke klarer å finne noen fine vanlige tepper..
her ser du noen alternativer[;)]
http://www.gulvnett.no/produkter/korkgulv/?gclid=CKiO_bKEgZcCFQObFQodqx-MXg
ok, takk for synspunkter. kom gjerne med flere.
men går det an å legge noe under før man legger på teppe, for ikke å ødelegge gulvet, eller??
sånne teppefliser da, er det bedre/verre.
Vegg-vegg teppe har vel egentlig vært inne i et par år nå. En venninne jobber på Interiørland og da de pusset opp for 4 år siden la de sånt teppe. Men folk har kanskje litt dårlige erfaringer fra 70-80 tallet. Men det som er på markedet nå må jo være av bedre kvalitet etc enn de eldre..
ORIGINAL: krølle..
ok, takk for synspunkter. kom gjerne med flere.
men går det an å legge noe under før man legger på teppe, for ikke å ødelegge gulvet, eller??
sånne teppefliser da, er det bedre/verre.
Vegg-vegg teppe har vel egentlig vært inne i et par år nå. En venninne jobber på Interiørland og da de pusset opp for 4 år siden la de sånt teppe. Men folk har kanskje litt dårlige erfaringer fra 70-80 tallet. Men det som er på markedet nå må jo være av bedre kvalitet etc enn de eldre..
hehe..kom på at vi har teppe på lekerommet (det som skal bli lekerom) og garderoben....super fornøyd...på lekerommert gjorde vi det av samme grunn som dere tenker på...at det blir kaldt på gulvet...
lekerommet vårt er over garasjen derfor blir det kaldere der enn resten av 2 etasjen.. selv om vi kan gå fra loftstua og inn på lekerommet!
her ser du noen alternativer[;)]
http://www.gulvnett.no/produkter/korkgulv/?gclid=CKiO_bKEgZcCFQObFQodqx-MXg
takk.
klarer ikke helt å se for meg et helt gulv med dette.. du har ikke noen bilder av et ferdig rom da?