Vegg dekor *bilder*

bea_

Elsker forumet
Dette har vi nå montert over sengen, syntes det var litt kult jeg-....hihi[:D] min kjære far har laga det også har jeg malt det. Akkurat som veggorda. og baby over vuggen ( som han også laga) på rommet vårt. Ble ikke så bra bilder men...

Åj, så stilig det ble! ;D
Må innrømme at jeg er meget sjalu på deg som har en far som ordner slike ting til dere ;)

Dritstilig[:D] Er det deg jeg kan bestille veggord fra???

[:D]stemmer det.

Lillebebis: er da bare å si i fra, bare fantasien og kanskje størelsen som stopper det [:)]

ÅHH,sender deg en pm,husker ikke helt hvordan vi skulle gå frem[:)]

ORIGINAL: bea_

[:D]stemmer det.

Lillebebis: er da bare å si i fra, bare fantasien og kanskje størelsen som stopper det [:)]

Hehe, ja og kanskje lommeboka ;p Har jo lyst på såååå mye forskjellig, men tror dessverre vi ikke har plass akkurat nå :/ Som jeg sa til deg på msn så kommer det sikkert inn flere bestillinger når vi venter nr. 2, og da SKAL jeg bestille noen fine veggord til oss også :)

Åhhh...så flink og snill pappa du har, Bea!! [:)] Kanskje jeg skulle bestilt noe selv...med nytt hus og greier! Kanskje navnet til barna..som de kan ha på rommene sine! [:)] JAAA...hihi! Vi kan jo snakkes nærmere om det vi da! Over en kaffi eller noe! [;)]

Ja, det må vi gjøre!! [:)]

Kjempe fint[:)] kommer med en bestilling jeg når vi har bestemt navnet på babyen[:D]

Kjempestilig var det altså! Pappaen din er kjempeflink!
Men så synes jeg dere er kreative som kommer på å ha sånne ting på rommet til knøttene å da[:)]

Det her er soverommet vårt da, rommet til knøttet ser du under linken "dere som har ordnet barnerommet"

Back
Topp