Vegasus sin dagbok

:woot::woot::woot:

020AFA1B-AA61-4547-9509-787DDFF4B6DA.jpeg
 
Oisann, har vært litt fraværende i det siste, og her har det skjedd saker og ting ser jeg. Gratulerer så mye, kjempeglad på dine vegne! :D
 
Oisann, har vært litt fraværende i det siste, og her har det skjedd saker og ting ser jeg. Gratulerer så mye, kjempeglad på dine vegne! :D

Tusen takk! ❤️ Sliter litt med å ta det innover meg enda kjenner jeg. Tror jeg nesten må være sikker på at jeg er forbi 6+1 og se et bankende hjerte på ultralyd før jeg klarer føle meg ordentlig gravid denne gangen. :happy:

Hvordan går det med deg? :)
 
Tusen takk! ❤️ Sliter litt med å ta det innover meg enda kjenner jeg. Tror jeg nesten må være sikker på at jeg er forbi 6+1 og se et bankende hjerte på ultralyd før jeg klarer føle meg ordentlig gravid denne gangen. :happy:

Hvordan går det med deg? :)

Ja, det kjenner jeg på jeg også - jeg vil ha "håndfaste bevis" denne gangen før jeg kan begynne å virkelig tro på det, neste gang det forhåpentligvis skjer. :)

Har begynt prøvingen for fullt nå, så det blir spennende framover. :D
 
Ja, det kjenner jeg på jeg også - jeg vil ha "håndfaste bevis" denne gangen før jeg kan begynne å virkelig tro på det, neste gang det forhåpentligvis skjer. :)

Har begynt prøvingen for fullt nå, så det blir spennende framover. :D

Det er litt synd at det er sånn, men det blir jo litt forsvarsmekanisme. :shy:

Gleder meg til å følge deg fremover, og så håper det går fort for deg også ❤️
 
En liten oppdatering :happy:

Vært på TUL i dag, 6+4, og alt så kjempefint ut. :love017 Ble målt til 6+2, men skulle ta utgangspunkt i 6+4 fortsatt :) Fikk se og høre hjertet, og det ble målt til 114 slag i minuttet :love017:love017:love017
Så jeg er foreløpig veldig fornøyd og puster lettet ut :happy::joyful:
 
Så godt at alt så bra ut, med hjerteslag og alt! :happy: Skjønner godt at du er fornøyd og puster lettet ut, ja. Nyt godfølelsen! :Heartred
 
Så godt at alt så bra ut, med hjerteslag og alt! :happy: Skjønner godt at du er fornøyd og puster lettet ut, ja. Nyt godfølelsen! :Heartred

Nyter til det fulle. ❤️ Håper alt er bra med deg og at det kommer noen gode nyheter fra deg snart også :love7
 
Så deilig med vellykket TUL :) Det må være stas å høre hjerteslagene og ikke minst å kunne glede seg litt mer og "få lov" til å tenke positivt :) Gratulerer så mye :)
 
Så deilig med vellykket TUL :) Det må være stas å høre hjerteslagene og ikke minst å kunne glede seg litt mer og "få lov" til å tenke positivt :) Gratulerer så mye :)

Tuuusen takk ❤️ Håper det snart er din tur igjen :love017
 
Uke 7+0 :love017

Det går sakte men sikkert fremover :) Deilig å gå inn i en ny uke med en god følelse, og deilig å være over halvveis i første trimester :dance008
 
9+3 :happy:

I dag har jeg vært hos jordmor for første gang. Hun var superhyggelig, og siden hun jobber på fødeavdelingen der jeg vil føde så er det stor sannsynlighet for at jeg både får hun gjennom hele svangerskapet og ved fødsel. :happy: Det føles veldig trygt og godt.
Samtidig så har jeg da en jordmor som har god erfaring med fødetilbudet der jeg skal føde. :love017

Veldig deilig å vite at jeg vil få enerom uansett, og at jeg automatisk får fødeplass når jeg er på OUL, så jeg trenger ikke søke heller :happy:

I tillegg har jeg fått hentet ut en doppler jeg bestilte, og i min utålmodighet så måtte jeg selvfølgelig prøve den.
Jeg ble så lettet og så rørt når jeg fant hjertelyden ❤️ Man hører veldig tydelig forskjell på egen puls og den raske søte hjertelyden til lille baby ❤️
Det var utrolig vanskelig å finne lyden, og når jeg først fant den så måtte jeg holde doppleren heeeelt rolig, for om jeg rikket én millimeter på den så mistet jeg lyden. Men bare utrolig glad for at jeg klarte å finne den. Fant den 4 ganger. Har litt lyst til å høre igjen fordi det er så koselig, men jeg venter til mannen er hjemme igjen fra tur så vi kan høre sammen :love017
 
Back
Topp