Vegard

Lykkemamma1

Glad i forumet
Etter 1 års knallhard kamp mot kreften måtte selv Vegar gi tapt.Han sovna stille inn på fanget til Jill og Martin klokka halv 2 i dag.... R.I.P Vegard Hvil i fred[:(]

Ånei. Noe så nitrist. Verden er så urettferdig. At en liten gutt skal måtte kjempe en så hard kamp for så å tape. Nå ble jeg veldig lei meg[:(]

Nå føles det bare meningsløst å sitte her å svare på andre tråder, så nå logger jeg av i respekt for Vegard og familien.

nei, uff det var trist å høre[:(] han har kjempa så hardt stakkar, så trist at han skulle tape!!

ORIGINAL: Inmari

Ånei. Noe så nitrist. Verden er så urettferdig. At en liten gutt skal måtte kjempe en så hard kamp for så å tape. Nå ble jeg veldig lei meg[:(]

Nå føles det bare meningsløst å sitte her å svare på andre tråder om hverdagslige ting, så nå logger jeg av i respekt for Vegard og familien.

Hvil i fred,lille engel

Masse klemmer til Longing og hennes familie. Hvil i fred lille Vegar

Dette var forferdelig leit å høre. Regner med det blir tent mange lys rundt omkring idag [:(]

ORIGINAL: lille iskaffe

så ufattelig trist [:(] varme tanker til familien..[&o] Hvil i fred lille venn

Mange tanker til familien, så utrolig trist! [:(] Hvil i fred.

ORIGINAL: Inmari

Nå føles det bare meningsløst å sitte her å svare på andre tråder om hverdagslige ting, så nå logger jeg av i respekt for Vegard og familien.

Enig i den!

Ord blir så fattige og meningsløse...

[:(][:(][:(] Hvil i fred skjønne,tapre Vegar!

Tenner lys for Vegar i kveld.

Mange varme tanker til familien til Vegar[:(]

ORIGINAL: lille iskaffe

Ord blir fattige når små engler drar fra sine kjære.[:(]
Masse gode tanker og klemmer til familien
Ta godt vare på hverandre.
Han har det godt nå.

Rip Vegar....

[:(]

uff, så grusomt trist[:(][:(][:(]

sender mange varme tanker til familien...

Uffattelig trist! Stakkars lille Vegard som kjempet så hardt.
Du kan hvile nå!
Hvil i fred! [:(]

Back
Topp