Vegard

Lykkemamma1

Glad i forumet
Etter 1 års knallhard kamp mot kreften måtte selv Vegar gi tapt.Han sovna stille inn på fanget til Jill og Martin klokka halv 2 i dag.... R.I.P Vegard Hvil i fred[:(]

huff... Dette var virkelig trist å lese. Sitter gråtkvalt, vet ikke hva jeg skal si. Hvil i fred kjære lille Vegard.[:(]

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

ORIGINAL: lille iskaffe

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

Mange klemmer og tanker til familien. Hvil i fred lille Vegar!

ORIGINAL: elli82

Dette var veldig trist å høre.. Lille gutten som skulle begynne på skolen og nettopp hadde blitt storebror [:(] Hvil ifred vakkre Vegar. Jeg skal tenne et lys for deg ikveld.

Hvil i fred Vegar

[:(] Jeg har ikke ord, har gått å tenk på de i hele dag og følte på kroppen at noe var skjedd...
Nå slipper han mer smerte og kan finne fred på den andre siden!
Hvil ifred kjære, søte, sterke Vegar! [:(][:(][:(]

Uff, lille vennen [:(] Dette var utrolig trist [:(]
Tenker masse på familien og føler med dere!
Mange klemmer herfra.

D e så ufattelig trist[:(] Man har itj ord...
Hvil i fred,lille Vegard

ORIGINAL: elli82

Var i kirka anledning et bryllup i dag, og klarte ikke slutte tenke på lille Vegar. Han har kjempet og kjempet og vært igjennom så mye det siste året. Alt det vonde han har opplevd, men samtidig alle de fine oppturene som har vært.
Han har vært så sterk og tapper den lille gutten. All medfølelse til Longing og familen.

Lille Vegar har fått fred, og blir nok godt passet på. Hvil i fred lille venn, i kveld skal jeg tenne nok et lys for deg

Kondolerer så mye Jill, Martin og lillebror. 

ORIGINAL: Fabrina

[:(] Jeg har ikke ord, har gått å tenk på de i hele dag og følte på kroppen at noe var skjedd...
Nå slipper han mer smerte og kan finne fred på den andre siden!
Hvil ifred kjære, søte, sterke Vegar! [:(][:(][:(]

må signere denne jeg.. ord blir fattig...

ORIGINAL: lille iskaffe

Helt uvirkelig [:(][:(] Har ingen ord nesten. Dette er en trist trist dag... [:(][:(][:(] Tenker på familie og venner!

Prøve å ordne en blomsterbukett e.l til begravelsen kanskje? [:(]

ORIGINAL: ninner

huff... Dette var virkelig trist å lese. Sitter gråtkvalt, vet ikke hva jeg skal si. Hvil i fred kjære lille Vegard.[:(]

[:(][:(][:(]Off Hva kan man si til noe sånt??
Har ikke ord for hvor trist dette er, men han har det nok bedre nå.
Sender mange tanker til de som mistet sin lille vakre sønn.

Tenner et lys for deg ikveld Vegar.

Back
Topp