Vega

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Hva synes dere om navnet Vega? Ja jeg vet at det er navnet på ei øy...;) Storesøster har også et uvanlig navn på 4 bokstaver, og et gammelt mellomnavn. Tenker å gjøre det samme med lillesøster. Tenker Hennie, Othelie eller Louise til mellomnavn.

Syns det er kult[emoji1]

For meg blir det et utested, så kunne ikke valgt det selv.

Men synes ikke det er stygt, og kan absoltt være kult i riktig kombinasjon[emoji5]

Spiste noen ganger på restauranten Vega i Oslo, var veggis spisested men litt sketchy...

Har ikke noe mot navnet, men er veldig nærme ordet vegan. Sånn om dere ikke har tenkt på det.

Spiste noen ganger på restauranten Vega i Oslo, var veggis spisested men litt sketchy...

Har ikke noe mot navnet, men er veldig nærme ordet vegan. Sånn om dere ikke har tenkt på det.
Akkurat det bryr jeg meg ikke om. Så lenge vi ikke forbinder navnet med det så orker jeg ikke ta hensyn til hva alle andre måtte forbinde med det;)

Hva synes dere om navnet Vega? Ja jeg vet at det er navnet på ei øy...;) Storesøster har også et uvanlig navn på 4 bokstaver, og et gammelt mellomnavn. Tenker å gjøre det samme med lillesøster. Tenker Hennie, Othelie eller Louise til mellomnavn.
Vega Othelie og Vega Louise var kjempefine kombinasjoner synes jeg. Klinger fint i mitt øre :)
Syns det er så morro med navn som ikke brukes av alle! :happy:

Back
Topp