Veeeldig usikker...... Hjelp....?

Snappis

Elsker forumet
Min far hadde en bror som het Tov. Jeg vet det hadde vært veldig stort for ham hvis vi hadde gitt gutten vår det navnet. MEN jeg vil heller gi han et annen navn som vi bruker og heller ha Tov som mellomnavn siden jeg ikke synes det er så kjempefint. Hva synes dere om navnet? Og hvilket annet navn går sammen med det? Sliter litt...

Synes Tov var fint jeg....men tror jeg ville ha brukt det som første navn i en sammensetting... 

Tov Andre
Tov Martinius
Tov Kristoffer
Tov Leander
Tov Leonard
Tov Sebastian
Tov Aleksander

Tov (evt Thov,var kult det[:)]) men finest som fornavn,vi bruker faktisk de navnene som står som mellomnavn i dagligtalen,det er jo bare dere som bestemmer det,feks Ingrid Valentina-går for Valentina i det daglige[;)]

Tov Andre
Tov Leander
Tov Chrisander
Tov Sander

jeg syntes tov er fint, jeg..

tov andre... andre passer omtrent til alle navn..

ORIGINAL: Maibarn08

Min far hadde en bror som het Tov. Jeg vet det hadde vært veldig stort for ham hvis vi hadde gitt gutten vår det navnet. MEN jeg vil heller gi han et annen navn som vi bruker og heller ha Tov som mellomnavn siden jeg ikke synes det er så kjempefint. Hva synes dere om navnet? Og hvilket annet navn går sammen med det? Sliter litt...

Hva om du bare "kaller opp" etter onkelen din,da?
Jeg kjenner en som heter Thoven...det er jo ett dritstilig navn spør du meg og min smak!!!
Med eller uten H spiller vel egentlig ingen rolle!!!

likta tov leander :)

Syns ikke du skal gi gutten din det navnet hvis du ikke liker navnet godt selv, hverken som fornavn eller mellomnavn.

ORIGINAL: *Linn og Matilde*

Syns ikke du skal gi gutten din det navnet hvis du ikke liker navnet godt selv, hverken som fornavn eller mellomnavn.

Enig.

Synes ikke Tov var noe fint jeg, for meg virker det som om noen har glemt og skrive på e, i Tove.[;)] Men jeg forstår godt at du vil kalle opp, det gjør du også hvis du tar et navn som ligner, f.eks Tor. som jeg synes er mye finere.[:)]

Back
Topp