veeeldig teit men..

En tråd i 'Januar 2012' startet av lykkeliten-12, 29 Aug 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. juniskatt13 Betatt av forumet

2. -blomsterpiken Forumet er livet Juli13-jentene VIP

Ja det vill eg påstå at du kan.
    Søskenbarnet til veninna mi har den til hennes gutt

3. NoClue Forelsket i forumet

En av guttene i barnehagen har denne vogna, så bare kjøp den til din gutt

4. *prikkeline* Andre møte med forumet :) Augustmødrene 2014

Kjempefin vogn :) og den er jo ikke rosa ;)

5. Lisa65 Betatt av forumet

Den er kjempefin, både til gutt og jente :) Du kan jo henge på noe lyseblått pynt i "hetten" :)

6. juniskatt13 Betatt av forumet

ja blir jo teppe med no blått i å sånn.. det får gå, for jeg har forelska meg helt i dentror ikke bf liker den så godt men det er vel vi som ender opp å trille uannsett :)

7. Mae Glad i forumet Septemberlykke 2015

Klart den passer til en gutt! :-)

8. Tuppsi Flørter med forumet Oktoberskatter 2014

Stæsj opp med blått og du e ready to go. :D :D 

9. Duplex Forelsket i forumet

Jeg syntes også den passer like godt til gutt som jente :o) Kjempe fin vogn :o)

10. Tittenteia Elsker forumet

passer til gutt. har også vurdert en lys bag. derimot skal jeg ha sort sittedel. dette er citycross da. vet ikke om det går med annen farge på sittedelen på den der?
    isåfall ville jeg valgt lys bag, og mørk sittedel. den er sikkert ganske enkel å få ren, men en sittedel blir OFTE skitten 

11. juniskatt13 Betatt av forumet

trine2007 skrev:
    passer til gutt. har også vurdert en lys bag. derimot skal jeg ha sort sittedel. dette er citycross da. vet ikke om det går med annen farge på sittedelen på den der?
    isåfall ville jeg valgt lys bag, og mørk sittedel. den er sikkert ganske enkel å få ren, men en sittedel blir OFTE skitten 

ja har faktisk tenkt litt på det i det siste.. venninna mi også kjøpte svart på den city mod i sittedelen-og jeg ser hvor fort møkkete den blir! får se hva de sier i butikken om det går,..

12. sølvi86ogTheaIrene Forumet er livet

Ei vennine har denne vogna til gutten sin.
    Passer kjempe bra til gutt synes jeg :)

13. ~knocked up~ Gift med forumet

syns no den er nøytral eg...

14. Lizarella Forelsket i forumet

tror det går fint å kjøpe forskjellig farge på bag og sportsdel på city cross. Jeg vil også anbefale en mørkere sportsdel!

Del denne siden