veeeldig teit men..

Ja det vill eg påstå at du kan.
Søskenbarnet til veninna mi har den til hennes gutt
 
En av guttene i barnehagen har denne vogna, så bare kjøp den til din gutt
 
Kjempefin vogn :) og den er jo ikke rosa ;)
 
Den er kjempefin, både til gutt og jente :) Du kan jo henge på noe lyseblått pynt i "hetten" :)
 
ja blir jo teppe med no blått i å sånn.. det får gå, for jeg har forelska meg helt i dentror ikke bf liker den så godt men det er vel vi som ender opp å trille uannsett :)
 
Klart den passer til en gutt! :-)
 
Jeg syntes også den passer like godt til gutt som jente :o) Kjempe fin vogn :o)
 
passer til gutt. har også vurdert en lys bag. derimot skal jeg ha sort sittedel. dette er citycross da. vet ikke om det går med annen farge på sittedelen på den der?
isåfall ville jeg valgt lys bag, og mørk sittedel. den er sikkert ganske enkel å få ren, men en sittedel blir OFTE skitten 
 


trine2007 skrev:
passer til gutt. har også vurdert en lys bag. derimot skal jeg ha sort sittedel. dette er citycross da. vet ikke om det går med annen farge på sittedelen på den der?
isåfall ville jeg valgt lys bag, og mørk sittedel. den er sikkert ganske enkel å få ren, men en sittedel blir OFTE skitten 


ja har faktisk tenkt litt på det i det siste.. venninna mi også kjøpte svart på den city mod i sittedelen-og jeg ser hvor fort møkkete den blir! får se hva de sier i butikken om det går,..
 
Ei vennine har denne vogna til gutten sin.
Passer kjempe bra til gutt synes jeg :)
 
syns no den er nøytral eg...
 
tror det går fint å kjøpe forskjellig farge på bag og sportsdel på city cross. Jeg vil også anbefale en mørkere sportsdel!
 
Back
Topp