Veeeldig spent!!

mollimi

Blir kjent med forumet
Jeg har nemlig en søster som har termin neste lørdag og jeg skal være med på fødselen!!
Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere bare.. Er ikke redd for blod o g sånt, men tror det kommer til å bli fælt å se henne ha så vondt!! Hvertfall siden jeg har født selv og vet hvor vondt det er..
Men hennes to første fødsler har vært kjempekorte og greie, så vi satser på en slik en nå og.

Så nå ligger joggedress, undertøy og telefon ved siden av senga hver natt, om det plutselig skulle bli acion[:D]

Uansett en stooooor ære å få være med og få sett tantebarnet bli født[:D] [:)]

Høres kjempespennende ut!! [:)] Masse lykke til!! [:)]

Lykke til!! Det kommer nok til å bli en fantastisk opplevelse[:D]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Lykke til!! Det kommer nok til å bli en fantastisk opplevelse[:D]

oi så spennende, greit å ha gjort det før da ja, kan tenke meg du er spent!! [;)]

Så spennende... Det er sikkert en helt ny og flott opplevelse og få være med på sidelinjen også[:D]

Det høres spennende ut ja! Må være på vakt fremover da![:)]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Så spennende... Det er sikkert en helt ny og flott opplevelse og få være med på sidelinjen også[:D]

signere denne [:D]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

[:D]

Så fantastisk. Jeg har selv vært på noen fødsler, og har selv født 2.
Synes det var veldig annerledes å være med på fødsel enn jeg hadde trodd. Følte virkelig at jeg var til hjelp og var så glad for at jeg fikk være med på å dele denne fantastiske begivenheten. Tror absolutt at det er en fordel at du har født selv først. Masse lykke til både til deg og søsteren. Ser forresten at du skal føde på Haugesund Sykehus, så da er du kanskje fra distriktet?

Takk for lykkeønskninger og litt positiv oppbacking[;)] Dette gleder jeg meg masse til nå[:D]

Mommy3: Ja, jeg er fra distriktet, faktisk fra Haugesund. Du også..?

Back
Topp