veeeldig liten tålmodighet

Bøllefrø*

Elsker forumet
ja det merker jeg godt nå...
er ikke det ene så er det det andre..
nr1: blir ikke gravid
nr2 ungen er dårlig og proppa full med med og behandling i hue og ræva, er sur og irritabel og lite koselig å være i hus sammen med!
nr3 må rive vegger for å få ut fukt og sopp, kostnader som vi ikke har råd til
nr4 tannlege regning på over 10.000 kr som vi heller ikke har råd til
nr5 kræsjer med bilen til naboen, min feil.. kostnader det også
nr6 får jo f ikke inn penger når jeg må være hjemme med sykt barn i tid og utide
nr7 jeg blir mer eller mindere sprø og deprimert av alt det her....
det finnes IKKE NOE positivt, ingen verdens ting. og jeg er dritt lei.
nr8 jeg sover max 8 timer iløpet av en uke....

life is a bitch!!!!!

uff og æsj da! høres ut som du har nok ja..
har du prøvd å bli gravid lenge?

Oj, det var mange kjipe ting på en gang. Sånne pengegreier er skikkelig deprimerende altså. Og som du sier ifht sykdom så har man jo ikke noe valg. For du har ikke fast stilling?

Kanskje det er litt mye stress og mas rundt deg som gjør at du ikke blir gravid nå? Du skal se når pengene er i orden og Theo forhåpentligvis blir frisk en stund at det roer seg og frøet sitter. [;)]

Mener ikke å stresse deg opp nå, men hvorfor få enda en unge når du har så mange utgifter du ikke greier med? [8|] ikke for at jeg skal legge meg borti ting altså, men kan jo være greit å få fiksa hus og sånn før dere får nr 2, så vil du kanskje føle deg bedre og ha det bedre med deg selv og ungene? [;)]

Vet akkurat hva du mener ang sånne pengegreier, har ikke verdens beste økonomi her heller [&o] å det ER kjipt [&o]

vi har prøvd 2pp nå. vært uten prev siden mai, men har da unngått sex og hoppet av i svingen ved el.

jeg har 60% fast stilling for øyeblikket, kommer til å gå opp til 70-75% stilling, så har jeg stretdance ved siden av samt ekstra vakter i hj.sykepleien. så 3 jobber. men siden mini ofte er syk så får jeg ikke all verden med vakter i hj.sykepleien heller, kjipt å sette inn noen på en vakt som de vet ofte har sykt barn.

jeani: ang det å få en til, så er nok tannlegen bet og veggen fikset innen den tid som nr 2 kommer og da blir det straks bedre. jeg kommer også til å gå opp mtp instruktør jobb, ikke at det er masse, men noe bedre ihvertfall. så akkurat det bekymrer jeg meg ikke for, alt har vi fra mini var liten også(stort sett).

Mente ikke bare ang pengene, men siden du føler det sånn som du skrev i HI var jeg redd for at du påtok deg for mye psykisk også [;)] blir jo bekymra vetti [8D][;)]

Håper spira sitter snart da [;)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Mente ikke bare ang pengene, men siden du føler det sånn som du skrev i HI var jeg redd for at du påtok deg for mye psykisk også [;)] blir jo bekymra vetti [8D][;)]

tror nok det skal gå bra, da har man en til å konstentrere seg om også.. psykolog inne på riksen anbefalte søsken for de som har barn som er ofte syke..
men blir bare dritt lei når man har sittet inne siden helga med en sutrekopp, i morgen kveld er det jobb og det skal bli herlig!

en ting kommer sjeldent alene, så når det da raser ned så er jeg sånn som blir fryktelig negavtiv.. fikk tr på besøk i går og det hjalp ikke særlig på humøret da jeg egentlig hadde en god feeling..

men livet er en berg og dal bane..

ORIGINAL: *orkide*

ORIGINAL: Jeanies lille verden

tror nok det skal gå bra, da har man en til å konstentrere seg om også.. psykolog inne på riksen anbefalte søsken for de som har barn som er ofte syke..
men blir bare dritt lei når man har sittet inne siden helga med en sutrekopp, i morgen kveld er det jobb og det skal bli herlig!

en ting kommer sjeldent alene, så når det da raser ned så er jeg sånn som blir fryktelig negavtiv.. fikk tr på besøk i går og det hjalp ikke særlig på humøret da jeg egentlig hadde en god feeling..

men livet er en berg og dal bane..

Åh, kjenner meg igjen der ja!! Lillemann her er også sur for tia, og siden han er så forkjøla prøver jeg å holde han mest mulig inne så han ikke blir syk, kun ut i bhg sånn at mamman kan jobbe [8D]
Og når vi sitter mye hjemme, kreves det litt av en innsats fra mamam for å sysselsette gullet [;)] han er drittlei av lekene sine, vil ingenting, så idag dro vi ut en tur å lufta oss litt [;)] bedre humør med en gang [;)]
MEn så gjenstår det å se om han holder seg frisk [;)]

Sender deg en stooor klem[:)]

ORIGINAL: Bdancer

uffa! skjønner godt at det har toppet seg jeg - ikke småtterier som har ballet på seg heller.
hvordan har du kommet mtp omsorgspenger eller hva de nå heter?

skjønte ikke helt den, men jeg har søkt omsorgslønn pga mini, men fikk avslag.. om jeg hadde fått det så ville det vært enda mindre enn hva jeg har i mnd.
men vi fikk forhøyet hj.stønaden samt at jeg har søkt ny forhøying nå etter reflux ble oppdaget.
er fulltids jobb alt som skal gjøres med han ift med, mat og vasking, tilsyn..

Back
Topp