veeeeeldig ofte

Martha2

Gift med forumet
når jeg ammer Mathea er det slik, ho spiser først endel, så slepper ho taket for å prate litt, så spise litt, så le og tulle litt, så spise litt,og slepper og spiser og slepper og spiser og slepper for å snu seg etter tv en hvis den er på, også spise og sleppe for å glane litt i taket.... da gir jeg opp... skal deretter rape ho, da prøver ho å vri nakken utav ledd for ho skal se ut i rommet og ikke henge på skuldra. ikke alle måltid er slik, men det er jaggu ikke langt unna. flere med slike småmakker?[8D] no prøver ho å slurpe i seg håndleddet mitt så det er tydelig ho ikke har spist nok... lille tullefrøken[:D]

Jenta mi er også vanskelig til tider... men her er det enten spise litt..slipp for å se i taket eller lignende..eller andre varienten spise litt.. slipper og skriker/hylskriker.. så må jeg roe henne ned med smokk eller lignende for å få henne til å spise igjen.. kan være et bal uten like til tider[&:] Gu så jeg jobbet i går med henne på kvelden.. tenkte at hun kunne umulig ha spist seg mett da hun til slutt ga seg.. så prøvde med flaske.. men akkurat det samme balet der[&:]

Han er ikke så heisen som din da[:D][:D] Men han må slippe puppen av og til når han begynner å bli mett og prate og smile litt innimellom[;)] Men han blir nå mett da[;)] Mat først og så kan han prate[:D][:D] he he. han vet å prioritere[:D]

Hi hi morsomme når de gjør sånn... ikke fullt så gøy for mor når hun biter i puppen for å tulle[8D]

Back
Topp