Vedvarende svak strek på test

Lykke_er_2juma

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Hva begyr det, når graviditetstesten ikke blir sterkere på teststreken men at den er like svak hele tiden? Jeg tok test for en uke siden da jeg fant ut at jeg var gravid. Da var testen veldig svak positiv og har blitt bittelitt tydeligere noen dager etterpå. Tok en ny igjen igår for å se om den fortsatt viste positiv og den var lik som den forrige. Så det er jo fortsatt 2 streker der. Jeg er jo gravid. Men kan det være noe feil?

Hvilken type test bruker du? Hva med å prøve et annet merke? Når skulle mensen ha kommet?

Har det helt likt som deg, svake streker og usikker om det var normalt. Tok en digital i går og den viste 2-3 uker :-) så ville ha prøvd en digital :-)

Strek er strek :-) det kan være ulike sensitivitet på testene noe som kan resultere i ulik styrke:-)

Var akkurat samme til meg, svak strek ei uke som ikke ble noe sterkere. Tok en digital test son viste 2-3 uker. Så stoler på den ☺️

Ta digital med ukeindikator. Der får en i alle fall vite om hcg stiger som normalt. Jeg tok en test ved 4 uker som viste 1-2 og en test nå ved 5 uker som viste 2-3. Betryggende og nøyaktig.

Da jeg hadde en kjemisk graviditet, ble testene aldri noe sterke, testet svakt i dagesvis før den ble blenda og mensen kom ca tre dager på overtid..
Du kan jo event få målt HCG hos legen for å se om det stiger som det skal?

Vil ikke skremme deg, men jeg opplevde det samme når jeg hadde SA. Det begynte 4 dager senere.

Back
Topp