Vedvarende småvondter i magen

forumNoob

Betatt av forumet
Hei. I natt sov jeg dårlig fordi jeg har hatt småvont på den ene sida av magen. Det kjennes litt ut som at det strekker, men det er mye lengre opp enn der jeg tidligere har kjent det, pluss at det ikke går over. Nå er klokka snart 11, og det går ikke bort. Blir noe verre av å bevege meg, men er ellers ganske konstant. Ikke spesielt vondt, men ubehagelig.

Hva tenker dere det kan være? Bør jeg kontakte jordmor eller er dette slikt som kommer og går? Selv er jeg ikke veldig bekymra, sem samboer mener vi bør sjekke med lege eller jordmor.
 
Har hatt noe av det samme, men her er jeg rimelig sikker på at det bare er magen som vokser :) Husker jeg hadde diverse vondter sist også.
 
Har noen små smerter daglig jeg og. Noen varer en stund, andre går vekk etter kort tid. Kjenner det er ligamentene som strekker seg. Jeg har også fått kynnere allerede:arghh: Men de kommer mest som kjeft om jeg beveger meg litt feil eller overbelaster. Får jeg en kynner. så er det bare å roe ned.
 
Det ga seg litt utpå dagen, så da ringte jeg ikke. Jeg lurer på om det er magen som kjefter på meg fordi jeg gikk med litt tyngre ryggsekk på tur i helga, men følte meg helt fin der og da. Virkelig ikke til å bli klok på, den gravidkroppen o_O
 
Back
Topp