Vedr. Min tråd om døden.

sas

Gift med forumet
Dere som leste om oldemor til mine barn i England som vi trodde ventet på oss før hun døde. Vi ankom England i går. Sterkt møte. Hun kan ikke prate eller svelge og virker livredd for å dø. Hun reagerte veldig da hun så sitt yngste oldebarn. Vi la han i sengen hennes og han sovnet likesågodt der. Hun så skrekkelig ut. Var som en horror film. Gapte hele tiden. Grep tak i oss. Vil ikke være alene. Ble roligere da Jamie lå hos henne. I dag kom tlf. Hun har bare noen timer igjen. Alle de nærmeste er hos henne nå. Hun har fått sprøyte som gjør henne roligere før hun går over til evigheten. Jeg og barna holder oss hjemme i huset til Svigers . Vi tok farvel i går. Uff, jævlig når en person er så redd. Svigermor og hennes to søstre har sittet ved hennes side natt og dag på skift i to uker . Godt hun får dø nå. Takk alle som delte historiene deres. Da rakk vi det iallefall.

ORIGINAL: Godhjerta

Huff så sterkt og trist.
Min dypeste medfølelse til deg og de øvrige pårørende.

Håper hun får en fredelig og trygg overgang nå.
Jeg tror at når hun er i ferd med å gå over, så vil hun kjenne lettelse og fred.

ORIGINAL: Godhjerta

Huff så sterkt og trist.
Min dypeste medfølelse til deg og de øvrige pårørende.

Håper hun får en fredelig og trygg overgang nå.
Jeg tror at når hun er i ferd med å gå over, så vil hun kjenne lettelse og fred.

Sign

Nå er hun død. Gikk fredelig bort for 45 minutter siden... Ingen tvil om at hun ventet på oss og spessielt babyen.

ORIGINAL: sas

Nå er hun død. Gikk fredelig bort for 45 minutter siden... Ingen tvil om at hun ventet på oss og spessielt babyen.

[:(][:(]

Godt hun klarte å holde ut til dere kom.

Masse medfølelse sendes.

Godt hun klarte å holde ut til dere kom.

Masse medfølelse sendes.

Klem

Back
Topp