• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vedr konfirmasjon - kristlig

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har barn som er konfirmanter neste år? Eller kjenner noen som har det?

Er det vanlig at det koster 2700 kr å konfirmere seg? Disse pengene skal da også inkludrere den konfirmasjonsleiren de skal på..

Aldri hørt at det koster å konfirmere seg?

ORIGINAL: thejohan

Aldri hørt om... Lillesøstra mi konfirmerte seg i fjor, kan høre med henne om de måtte betale noe.

Ja, gjør det[;)]

Lillesøstera til samboeren min skal konfirmere seg til våren.. Ikke hørt noe om at det koster noe.
Men skal spørre neste gang vi er der

Blei dobbelt detta ja [8D]

Blei dobbelt detta ja [8D]

Det å konfirmere seg i seg selv koster ikke noe, men materiale og leieren koster ja..
Synes da ikke det er så rart, hvordan skal de ellers få råd til å drasse med en haug med tenåringer på mye opplegg og leir? [:)]

Vi betalte ingenting, fikk bibel, sangbok og andre type bøker gratis..
betalte heller ikke noe for turen tror jeg..[8D]

konfirmerte meg for 5 år siden![:)]

Tror ikke vi betalte noe. Var ikke på leir da. Hadde sikkert aldri reist med en så gal gjeng som oss[8D]

Mener de her betaler litt over 1000 kr.

[:)]Da min eldste ble konfirmert for 1,5 år siden kostet det 2800+500 for de som ville konfirmeres om høsten. Det var med en ukes leir i sommerferien. Min gutt valgte vårkonfirmasjon. Det kostet 500 kr ,og det var med en langhelg på hytte.(Prisen var forr leie av kapper til kirken,forfriskninger på forberedelsene osv.) Her er høstkonfirmantene fra samme menighet,mens de "modige",som velger vårkonfirmasjon er ungdommer fra forskjellige steder i kommunen. Møter nye,og ukjente folk med andre ord.[:D]

Jeg har en datter som er konfirmant til våren:)
-vi må betale 1200 kr, dette dekker også en leirhelg...., 2700 var drøyt!

Back
Topp