Er mekleren mer for 50/50?
Jeg og sambo har jo blitt enige om 40/60 (60 til meg)
Men nå har familen hans begynt å blande seg.. sagt til han at han ikke må bli lurt osv.. Så nå er han plutselig usikker..
I dag morges så sa han: Greit at jeg har henne annenhver torsdag til søndag.. men vil at det skal stå på papiret at jeg har 50
Han er LIVREDD for at jeg skal få så mye støtte her og der!
Og som jeg har sagt til han.. det blir dobbelt barnebidrag.. og annen skatteklasse.. Og det utgjør bare sånn a 1000 kr mindre i mnd.. det var i alle fall det NAV opplyste til meg
Jeg kan ikke skjønne at han kan klare 50 heller jeg da... For han jobber 1 uke sent.. og 1 uke dag.. og jobber også annenhver helg.. Og den uka hvor han jobber dag.. er jo eventuelt den uka han måtte ha hatt henne.. men den uka så pleier han også å kjøre motorsykkel,
Er så LIVREDD for at han skal trumfe igjennom med 50.. tror helt ærlig ikke jeg hadde taklet det
vil ikke miste henne 50...
Jeg og sambo har jo blitt enige om 40/60 (60 til meg)
Men nå har familen hans begynt å blande seg.. sagt til han at han ikke må bli lurt osv.. Så nå er han plutselig usikker..
I dag morges så sa han: Greit at jeg har henne annenhver torsdag til søndag.. men vil at det skal stå på papiret at jeg har 50

Han er LIVREDD for at jeg skal få så mye støtte her og der! Og som jeg har sagt til han.. det blir dobbelt barnebidrag.. og annen skatteklasse.. Og det utgjør bare sånn a 1000 kr mindre i mnd.. det var i alle fall det NAV opplyste til meg
Jeg kan ikke skjønne at han kan klare 50 heller jeg da... For han jobber 1 uke sent.. og 1 uke dag.. og jobber også annenhver helg.. Og den uka hvor han jobber dag.. er jo eventuelt den uka han måtte ha hatt henne.. men den uka så pleier han også å kjøre motorsykkel,
Er så LIVREDD for at han skal trumfe igjennom med 50.. tror helt ærlig ikke jeg hadde taklet det

vil ikke miste henne 50...