vedrørende slanking

SB76

Flørter med forumet
Hei til dere som har litt peil på kosthold og vekt!
 
jeg har så lyst å få ned vekten min fra 67 kg til rundt 64,65. Trener 3 ganger i uka nå for tida. Varierer med høypuls, løping og stramopp-timer.
 
Vil jeg klare dette om jeg drikker masse vann og spiser fem ganger om dagen? Jeg har tidligere spist få og heller store måltider. Prøver nå å legge om til å spise mindre og oftere. Finner ikke alternativ til brød så spiser det ca tre  gangr om dagen (grovt). I tillegg epler og middag. Høres dette bra ut?
 
Er du gravid??Isåfall... Det er ikke bra å utføre aktiviteter som gjør at du får
høy puls, babyen får det også! Den blir stresset av det.
Du kan jo evt bytte ut det ene brødmåltidet med salat..[:)]
 
ORIGINAL: SB76

Hei til dere som har litt peil på kosthold og vekt!

jeg har så lyst å få ned vekten min fra 67 kg til rundt 64,65. Trener 3 ganger i uka nå for tida. Varierer med høypuls, løping og stramopp-timer.

Vil jeg klare dette om jeg drikker masse vann og spiser fem ganger om dagen? Jeg har tidligere spist få og heller store måltider. Prøver nå å legge om til å spise mindre og oftere. Finner ikke alternativ til brød så spiser det ca tre  gangr om dagen (grovt). I tillegg epler og middag. Høres dette bra ut?

 
Du sier jo ikke noe om hvor hoy du er? Hvor gammel er du?
 
Og hva spiser du normalt til middag?
 
Selv ville jeg kuttet litt ned paa karbohydrater. 3 broedmaaltider om dagen er litt mye.. Spis salat til ett maaltid feks..Og hva har du paa broedskiva> Syltetoy eller kjoettpalegg? Hva er en liten porsjon i dine oyne?? Med tanke paa 5 sma porsjoner mener jeg
 
Back
Topp