vedrørende brunlig utflod

Sylvana

Flørter med forumet
Håper noen kan svare meg.
Jeg er nå i uke 9+2 og har ikke hatt noen blødning eller utflod i det hele tatt, før i dag tidlig hvor jeg har hatt brun utflod på papiret (unnskyld meg) , samt litt senere på dagen også.
Jeg fikk satt inn to egg, og var på ultralyd i uke 7+6 hvor vi fikk se et hjerte slå, det andre embryoet lå øverst i livmorveggen og så ut til å være tapt.
Kan det være rester fra det døde embryoet, eller eventuelt at det levende embryoet beveger seg fra denne uken?
Legen kunne ikke svare meg på det da jeg var hos han i dag. Skal til ny ultralyd på tirsdag, så prøver nå bare å ligge rolig mesteparten av tiden.
Håper noen som eventuelt har vært borte i det samme problemet kan svare meg.

Har ikke vært borti det samme selv, men er vel godt mulig at det er det ene egget som gjør dette.
Litt brunlig utflod er vel greit, skulle det øke og bli rødt ville eg kontaktet lege igjen.
Men er jo mange gravide som har en slags blødning iløpet av svangerskapet og det går bra likevel.
Er ikke kjekt å få farge på utfloden når en er gravid. Mye å bekymre seg for når en er gravid......
Satser på at bekymringene dine forsvinner etter ultralyden på tirsdag.[:)]

sign[;)]og lykke til på ul[;)]

ORIGINAL: Serene

Det kan være rester fra det andre egget, men så lenge du ikke får økt brunlig som går over i rødt og dt blir fersk rødfarge og itillegg til dette får smerter i magen stikkinger,mensen smerter som øker er det ingen fare.[:)]
Nå skal du til ul på tirsdag så da ordner det seg ,da får du se at hjertet slår og alt er i orden[;)]

signerer denne

Jeg hadde brunlig utflod i en del dager før jeg blødde masse friskt den ene dagen i julen. Dagen etter kom det ut en slimklump. MEN, da var det nok egg nr. 2 som kom ut, for jeg har en fin, frisk spire som hopper rundt  meg nå i hvert fall. Ligg mest mulig, slapp av og ikke stress er mitt råd.

Tusen takk alle sammen[:)] Noe bedere i dag heldigvis, men trygg er jeg ikke, så prøver å ta det rolig selv om det ikke er mulig hele tiden.[:)]

Høres ut som det kan være fra det døde embryoet ja. Jeg fikk brunlig utflod da jeg opplevde en MA. Den ble konstatert da vi kom på 7-ukers ultralyd (eller det vil si det var litt fram og tilbake fram til uke 9).

Husk at når du har fått konstatert hjerteaksjon i uke 7 er det hele 95 prosents sjanse for at det går bra! [:)] Men godt du får ultralyd på tirsdag, så du slipper å gå og lure.

Lykke til! [:)]

Back
Topp