Vedrørende antall befruktninger ved assistert befruktning...

SB76

Flørter med forumet
Noen som vet hvor mange befruktninger som er vanlig? Jeg hadde 10 egg og tre ble befruktet.... settes inn i morgen.

Hei
Beklager, men jeg er ikke sikker på det.
Jeg har ikke kommet så langt enda, tok den første sprøyten i morges, så jeg kommer etter.
Spurte du ikke på klinikken da?
De vet jo alt om dette.
Lykke til[:)]

Det var no kjekt at tre vart befrukta då!!! Det er sikkert veldig individuelt dette!  Kjem jo an på kvaliteten på egg, sæd og diverse skulle ein tru!
Det som er kjekt er at det skal berre eit egg til! [;)] Vi får håpe gullegget er der no... Sender mange gode, varme tankar din veg og håpar på det beste!

Tusen takk for flott svar cavegirl[:)] godt å ha deg her inne.
Lykke til i prosessen du også. Grugleder meg til i morgen. Regner med at de mente at jeg har 3 egg som KAN settes inn.... hvis ikke hadde jeg vel ikke blitt innkalt til egginnsetting?

Vet ikke hva som er vanlig jeg, men fikk beskjed om at det kom an på hvor mange av eggene som var fine. Jeg fikk 4 egg og alle var fine, så da satte de bare inn et egg og de tre andre er på frysen [:D] Hvis det blir veldig mange egg, så er sjansen visstnok større for at menge er ødelagt.

SB76: Dette går nok bra [:D] Minst et av dem er et gullegg tror jeg [;)]

Det er helt umulig å si. Dessuten kommer det an på hvilken metode som blir brukt - IVF eller mikroinjeksjon (sistnevnte foregår ved at de lager et hull i egghinnen og dytter en sædcelle inn).
Jeg hadde 7 egg og 5 ble befruktet etter IVF.

Back
Topp