Ved unnfangelse...

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Jeg har så lyst å dele det her med noen før jeg sprekker, og fant ut at her er det perfekt å dele glede:) Jeg og samboeren har nettop prøvd å lage baby :)))). Vi gleder oss veldig over det :D Og det blir da vår tredje. Men så har jeg og et lite spørsmål, og det er om det er noen som har blitt litt kvalme dagen etter, og da blitt gravid? Er sinnsykt kvalmende og uvel i magen, men vet ikke helt om jeg skal tro at det er fordi jeg er spent, el om man faktisk kan legge litt merke til at det skjer noe i magen??? Ellers så får jeg bare vente i par uker, før jeg kan ta noe test:)

Spennende :)

Ved begge mine sv.skap så har jeg kjent at egget har festa seg, og visst at jeg var gravid før testen slo ut. Er en helt spesiell følelse, som kan være vanskelig å forklare. Masse lykke til

Btw, egget fester seg noen dager etter eggløsning, og det er da det begynner å produsere Hcg.. så om du har eggløsning idag, så har ikke egget festa seg enda..er du kvalm er det nok mest sannsynlig fordi du er spent.

At du er kvalm idag kommer nok ikke av at d evt er gravid. Egge fester seg ikke så fort. Så er nok pga spenningen ;)

MieBie skrev:
Spennende :)

Ved begge mine sv.skap så har jeg kjent at egget har festa seg, og visst at jeg var gravid før testen slo ut. Er en helt spesiell følelse, som kan være vanskelig å forklare. Masse lykke til

Btw, egget fester seg noen dager etter eggløsning, og det er da det begynner å produsere Hcg.. så om du har eggløsning idag, så har ikke egget festa seg enda..er du kvalm er det nok mest sannsynlig fordi du er spent.

Signerer alt dette:) Har "kjent det på meg" alle 4 gangene jeg har fått positiv test. 
Lykke til.

Takk for svar dere:) Ja jeg leste det etterpå at egget ikke fester seg med en gang, så er nok bare for at jeg er veldig spent ja. De to neste ukene kommer til å bli laaaange...hehe.

Sist jeg var gravid så testet jeg visst positivt to dager etter sex. Det burde jo være umulig. Jeg var sikker på at jeg var 6 uker+ gravid på UL. Hun som foretok ULen mente at det kunne skje, men i ettertid har jeg tenkt at fosteret sluttet å vokse ved 4 uker, selv om jeg hadde symptomer i uker etterpå. Fant det jo ikke omtrent på UL og målte det til 4 uker. Det ble ikke noe baby av det fosteret..

Å såpass ja...trodde faktisk ikke at det kunne bli positivt så tidlig. Men kan da tydeligvis skje da. Trist at det ikke ble noe da. :(

Så spennende!..Ville nok tro at kvalmen nå kommer av spenningen  ;) 

Masse lykke til

Krysser fingrene for dere * 

Ja, får tro det og heller tenke på noe anna:) Takk for det:))

Back
Topp