ved samlivsbrudd..

Beklager vennen.
Har ingen peiling.
Kanskje du finner det på trygdekontoret sine sider ?
Klemmer

Kan dessverre ikke hjelpe deg jeg heller..

Får gjøre som Linka sier, høre på Trygdekontoret..

hmmm..har et vennepar som har gått fra hverandre.Er hun som har "stønta" så det er samboeren hennes som taper på alle hold i tillegg til å bli dolka i ryggen[:(]
Hun har gitt han beskjed om at hun skal ha de 55 og han 45 pga at hun skal få alle godene..hun var svært storsinnet å gav han "fri"fra farsbidrag mot at han delte alle b.hage og SFO-utgiftene!!!Er så lei meg for han så jeg har gitt han beskjed om at han skal kreve 50/50 og ikke bry seg med om hva hun mener eller hva hun får eller ikke!!!

Hva synes dere??

Jeg mener han burde få 50/50. Kan ikke ha 55/45 for å ruinere far og mor skal få masse stønad. Det er helt feil!!! Selvsagt skal han ikke betale farsbidrag hvis de han har barna 45. Hun er jo ikke direkte snill med han, høres ut som han blir utnyttet.

Huff så trist - er alltid trist når noen går fra hverandre[:(]
Vet ingenting om de skattereglene, men håper det ordner seg til det beste for vennene dine, Ylva[8|]

ORIGINAL: Ylva

hmmm..har et vennepar som har gått fra hverandre.Er hun som har "stønta" så det er samboeren hennes som taper på alle hold i tillegg til å bli dolka i ryggen[:(]
Hun har gitt han beskjed om at hun skal ha de 55 og han 45 pga at hun skal få alle godene..hun var svært storsinnet å gav han "fri"fra farsbidrag mot at han delte alle b.hage og SFO-utgiftene!!!Er så lei meg for han så jeg har gitt han beskjed om at han skal kreve 50/50 og ikke bry seg med om hva hun mener eller hva hun får eller ikke!!!

Hva synes dere??

Personlig syntes jeg at alle fedre har like mye rett på unga som mødrene. Ser selfølgelig unntak ved vold og narkotika/alkohol, men ellers burde de dele likt.
Er bare så synd at det er barna som får svi for hva foreldrene eller den ene foreldren gjør for å være slem mot hverandre/den andre.
Syntes du gjør rett jeg. Fedre trenger å vite at de har en sjanse til å kjempe for barna sine.
Klemmer

Back
Topp