Ved salg av barnetøy/ting

Alt av utstyr som vogn, bedsidecrib, babysete, vippestol,babygym newbornsete til tripp trapp har vært lett å selge.
Klær syns jeg er vanskelig, både kjedeklær og merkeklær. Man må sette det så lavt i pris at jeg heller da gir det bort til bekjente eller venner av venner.
Jeg ga noe tøy til en kollega som venter jente i sommer. Verre med guttetøyet da, har ikke så mange som har så små som trenger tøy :p

Jeg ga noe tøy til en kollega som venter jente i sommer. Verre med guttetøyet da, har ikke så mange som har så små som trenger tøy :p

Det er det jeg sliter med også, det er masse små gutter rundt oss, men ingen jenter. Og vi har masse typiske jenteklær

Vogn, stellebord, vippestol, nyfødtinnlegg til stokkestol og bæresele gikk fort her, har solgt sengesett også. Det varierer sikkert veldig, håper du får solgt snart :)

Husker du å dytte opp annonsene dine hvis det er på Facebook? Mange klespakket som selges i gruppene nå syns jeg.

Ser at alt av kjente merker selges lettere en ukjente merker eller «billig merker» uavhengig av hva det er.

Husker du å dytte opp annonsene dine hvis det er på Facebook? Mange klespakket som selges i gruppene nå syns jeg.

Ser at alt av kjente merker selges lettere en ukjente merker eller «billig merker» uavhengig av hva det er.
Dytter opp, ja :) her i området selges mye klær og sko i større str, har jeg merket meg :shy:

Noe babyleker og babyklær har vært ganske vanskelig! Utstyr går fort!

Back
Topp