Ved positiv test..

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Forteller dere det til deres partner med en gang? Venter dere litt? Hvor lenge er det ''akseptabelt" å vente før man sier noe eventuelt?
Noen som har avslørt det på en litt gøyal måte annet enn å bare si det rett ut etter dere har tatt testen?
 
Sier det s0 fort jeg er helt sikker. Sa ingenting om det kun var skygge, eller streken var så svak. Men ved positiv digital eller en sterk test der man slipper og tyde har jeg vist han samme dag jeg har fått.
 
Jeg har fortalt om positive digitale tester med en gang. Hvis jeg tester positivt skal jeg prøve å vente litt med å si det neste gang, minst er par dager over IKM.
Han får jo vite hvordan ting går uansett, men jeg orker ikke fortelle ham om en positiv test for så at det ender i kjemisk igjen. Derfor lurer jeg på å vente litt neste gang.
 
Min blir lei seg om jeg venter
 
Tror nok jeg vil si det med en gang det passer :) Når han kommer hjem fra jobb eller inn for dagen, vil iaf si det face to face og ikke ringe liksom:wacky:
Kommer ikke til å vekke han for å fortelle det heller. Og når jeg sier det vil jeg også si atmye kan skje enda, det behøver ikke gå bra liksom. Sånn at han vet det:)
 
Nå har ikke jeg vært gravid enda, men dette er jo ikke mitt prosjekt - det er jo våres :) Så jeg tenker falsk positiv, ekte, oppturer og nedturer står vi sammen om og deler. Ikke fair for noen av oss at jeg skulle stått med det alene.
 
Jeg sier det så fort jeg har han ansikt til ansikt :)
 
Har så langt delt alle de negative testene med samboer, men dersom jeg skulle fått en svak positiv test tror jeg at jeg ville fått bekreftet med en cb digital før jeg sa noe. Om jeg hadde klart å ventet da :)
 
Viste ikke samboer noen strimmeltester, bare digitale :) enklere for mannfolk å lese klartekst :hilarious:
 
Back
Topp