Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monkaponka
FjerneErna, hundre prosent helt likt hjemme hos oss. Bare at han må gå på stua og ikke på rommet om han sutrer og tuller ved bordet. Så helt lik måte praktiserer vi, artig å lese.. hehe.
ORIGINAL: FjerneErna
Timmy-Tid er kjempegøy [:D] Erik går også og synge på den sangen- i tillegg til Ja,vi elsker [8D]
Ang middagssituasjonen tror jeg at jeg ville prøvd å få han til å sette seg ved bordet samtidig med dere og så heller la han gå fra og leke når han har spist ferdig.
Og,ehh... tålmodighet? Hva er det?? [&:]
ORIGINAL: FjerneErna
ORIGINAL: Monkaponka
FjerneErna, hundre prosent helt likt hjemme hos oss. Bare at han må gå på stua og ikke på rommet om han sutrer og tuller ved bordet. Så helt lik måte praktiserer vi, artig å lese.. hehe.
Stilig! Da er vi ikke helt på bærtur [8D]
Hadde brukt stua vi også om det ikke var for at vi har åpen løsning mellom kjøkken,stue og spisestue [;)]
ORIGINAL: Ole Brumm
ORIGINAL: Love4two
Det er umulig å være tåmlodig som før, og det vil du merke når babyen kommer [8D]
Jeg viste jo at det ville bli anderledes, men ikke så anderledes å få en til. Alt en må lære seg på nytt [:)]
har måtte gå mange runder med meg selv fordi det ikke var sånn jeg trodde å bli 2 barns mamma. Alle forventningene jeg hadde. Alt støv, rot, rene og skitne klær som samler seg opp [:'(][:'(][:'(] Nye rutiner som måtte på plass, mating av Liam når Thea egentlig burde hentet Thea ga meg masse dårlig samvittighet [:(] for jeg hadde sett for meg at siden jeg gikk hjemme så kunne jeg hente henne rundt 3. Jeg ønsker bare at du ikke skal ha for høye forhåpninger om at du klarer å holde alt i orden som før. Jeg mener ikke å såre deg eller noe sånt altså, og ikke vil jeg ta i fra deg lykken over at du snart får se den søte lille [:)] Kanskje jeg ikke skulle skrevet dette heller... Ønsker deg kun det beste vennen [:)] Lurer litt på om jeg kjenner meg igjen i deg, og derfor jeg så gjerne vil fortelle deg dette... Eller så ble dette bare tull og pølsevev [8D]
Kjære deg, synes det er fint at noen forteller meg virkeligheten. Vet at det ikke blir noen dans på roser. Gruer meg litt til hvordan den nye babyen blir-har jo hørt at man får veldig forskjellige barn. Og Magnus var en sååå snill baby, og sov masse og godt om natten, så våkennetter ser jeg for meg nå-jeg som blir dårlig av å ikke sove nok[&:] Ang hjemmet er jeg ikke så bekymret, jeg har ikke støv på hjernen, men klesvasken tenker jeg litt på da. Vi har ikke tørketrommel.. men snart er det vår og klærne kan tørkes ute heldigvis.
Prøver å få gjort litt ting nå som jeg aldri får gjort ellers, har vasket inni stekeovnen, kjøleskapet neste, men får liksom ikke ut fingeren..