ved kraftig hopepine

¤Celti¤

Elsker forumet
å verken paracet el ibux hjelpe, ka gjør man da???

legger seg på et MØØØØØRKT rom med klut over panna og biter tenna sammen

ORIGINAL: Tracel

Har du det ofte ville jeg oppsøkt lege men ellers så hjelper søvn for meg

ORIGINAL: *bondekone*

har du prøvd å ta begge sammen, to paraset og en ibux?

det e mannen min men han har tadd 1 400mg ibux og 2 500mg paracet 2 ganga i dag å det har enda ikkje hjulpe[:(]

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Lille Rosin

Da ville jeg kjøpt fenasonkofein. (Vet ikke helt om det skrives sånn men)

Fenazon Koffein (de sterke) er min venn i nøden.
Men nå når jeg ammer (og når jeg var gravid), så får jeg heller mannen min til å gi meg en skikkelig nakke- pog hodemassasje. Det hjelper ofte.

Var sånn det skrives ja.[:D] 

ORIGINAL: *bondekone*

har du prøvd å ta begge sammen, to paraset og en ibux?

det e mannen min men han har tadd 1 400mg ibux og 2 500mg paracet 2 ganga i dag å det har enda ikkje hjulpe[:(]

Han kan ta 2*500 mg paracet 4 ganger i døgnet, og 1*400 mg ibux tre ganger i døgnet uten at det er farlig.
Jeg ville tatt først en dose med 2 paracet og 1 ibux og så forsøkt å sove litt. Om det var like ille etter to timer, så tar han en dose til. Om DET ikke funker, så foreslår jeg kalde omslag og en tur til legen over helga.

GOD BEDRING!

når jeg har kraftig hodepine der ibux eller paracet ikke hjelper, så funker kiropraktor veldig bra på meg i hvertfall. Hadde prøvd det om det ikke blir bedre..
Masse god bedring.

legger seg under dyna å venter på morgendagen[8D]

har du det ofte, så gå til legen! men et mørkt rom og en kald klut er alt jeg kan anbefale hvis ikke du har noe i huset som hjelper[8|]

Hos meg funke da ofta med å blande paracet og ibux. Etterfulgt av kaffie, MASSE kaffie!!

Trykk forsiktig med tommlane bak i nakken kan fungere, vetkje kossn eg skal forklare området, men under dei beina ein har i bakhåve [8D]

Om du har massasje olje i hus, lavendel e veldig bra! Den kan du bruke på tinningene, trykk forsiktig, viktig å ikkje trykka for hardt, og trykk deritte forsiktig på naseroten, altså midt mellom øyan..

Masse god bedring!!!!! Håveverk e nåko drit!!![:'(]

Back
Topp