vecca's dagbok

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Her skal jeg samle tanker og skrive litt om det som skjer framover :)

Jeg skulle starte på pp 4, jeg hadde testet fram til tr kom og trodde alt håp var ute. Men Tr var så rar denne gangen, så bestemte meg for og teste mandag i forrige uke. Endte med og kaste testen siden den ikke ble positiv med en gang. På neste do besøk sjekket jeg testen igjen av ren nysgjerrighet og utrolig nok var den positiv!! :D testet hver dag fram til fredag, og kjøpte en digital som viste gravid 1-2 uker <3

Idag har jeg ringt og ordnet med vår første svangerskapskontroll som blir i uke 11 :D
 
Idag ringte jeg legekontoret for og ta hcg blodprøve, testene mine blir ikke sterkere så nå må jeg vente en uke på svar også ta ny blodprøve igjen da og vente enda en uke.. De neste 14 dagene blir laaaaaange.. Aldri vært så sjokkert over meg selv, svimer nesten av bare med tanken på blodprøve men idag var alt jeg tenkte på hvordan det går med den lille spiren vår! <3
 
I morgen skal jeg prøve og ringe legen for å få svar på hcg prøven (Forhåpentligvis)! Jeg er så spent!!!! :)
 
I morgen skal jeg prøve og ringe legen for å få svar på hcg prøven (Forhåpentligvis)! Jeg er så spent!!!! :)
Må du vente en uke på svar? Jeg har fått svar innen 2-3 dager jeg. Krysser for at hcg din bare blir høyere og høyere! :)
 
Må du vente en uke på svar? Jeg har fått svar innen 2-3 dager jeg. Krysser for at hcg din bare blir høyere og høyere! :)

Ja, knøtte liten plass jeg bor på så alt tar en evighet! Ringte legekontoret nettopp, og de hadde fått svar, men fastlegen min var opptatt så måtte bare vente med og høre noe til han hadde mulighet for og ringe tilbake.. Bare litt spent her jeg sitter! :p
 
Ja, knøtte liten plass jeg bor på så alt tar en evighet! Ringte legekontoret nettopp, og de hadde fått svar, men fastlegen min var opptatt så måtte bare vente med og høre noe til han hadde mulighet for og ringe tilbake.. Bare litt spent her jeg sitter! :p
det skjønner jeg ;) men får du ikke svare av de som tar tlf da? de har det jo på pc skjærmen. gidder aldri å vente på legen får vite det av dem som tar tlf jeg . bor også på en liten plass :p
 
det skjønner jeg ;) men får du ikke svare av de som tar tlf da? de har det jo på pc skjærmen. gidder aldri å vente på legen får vite det av dem som tar tlf jeg . bor også på en liten plass :p

Fikk beskjed fra de i skranken om at lege måtte vidre formidle slikt, og fikk vite når legen ringte opp at hcg nivået lå på 12, så det var svakt positivt :) ny blodprøve på torsdag så da krysser jeg fingrene for at det har steget masse på en uke :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fikk beskjed fra de i skranken om at lege måtte vidre formidle slikt, og fikk vite når legen ringte opp at hcg nivået lå på 12, så det var svakt positivt :) ny blodprøve på torsdag så da krysser jeg fingrene for at det har steget masse på en uke :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Okei :)
Krysse fingrene for det!
 
Back
Topp