Dollface Forumet er livet VIP 23 Mar 2011 #1 Skal jeg bli sittende oppe og se csi, eller legge meg? Kan sove lenge i morgen, mannen skal levere i bhg og jeg skal ikke på jobb før kl tre...
Skal jeg bli sittende oppe og se csi, eller legge meg? Kan sove lenge i morgen, mannen skal levere i bhg og jeg skal ikke på jobb før kl tre...
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 23 Mar 2011 #2 da kan du jo sitte oppe litt til[;)] Værre med meg , småtten våkner mellom 5 og 7 engang.. og her sitter jeg[8D]
da kan du jo sitte oppe litt til[;)] Værre med meg , småtten våkner mellom 5 og 7 engang.. og her sitter jeg[8D]
Dollface Forumet er livet VIP 23 Mar 2011 #7 ORIGINAL: Selisabeth gå og legg deg, snarest! ja nå er csi ferdig, så nuh er det rett i loppekassa!
Trone Gotta love ebay VIP 23 Mar 2011 #8 Blir ikke noe søvn før i morgen kl 10. Er fremdeles på jobb jeg. :p
Isthabeth Forumet er livet 23 Mar 2011 #9 ORIGINAL: Dollface ORIGINAL: Selisabeth gå og legg deg, snarest! ja nå er csi ferdig, så nuh er det rett i loppekassa! pyse
ORIGINAL: Dollface ORIGINAL: Selisabeth gå og legg deg, snarest! ja nå er csi ferdig, så nuh er det rett i loppekassa! pyse