Vatn

Tonje Catrinee

Forelsket i forumet
E det berre min unge som ikkje drikke vatn? emoticon Eg har prøvd med flaska, tutekopp, glas, men han vil ikkje drikka vatn, også blir han såå sint! Ana ikkje ke eg ska gjer eg. Nåken som har tips å komma med? emoticon

Her har han endelig begynnt å drikke litt vann, etter mye jobbing!
Men han vil ikke ha det kaldt, så jeg blander kaldt og kokt vann -men det er gjerne det du også gjør :)

Ikke gi deg:P hehe.. lettere sagt en gjort, her elsker hun vann, fra glass, tutekopp, flaske og for ikke å snakke om sånn imsdal flaske med "tut" på.

Men vet vennina mi kjøpte noe på apoteket om jeg ikke husker feil, var noe som satte smak på vannet så det fikk apelsin smak ellernoe? kan jo høre på apoteket når du er innom :)

Ja, e det eg å  gjer, men han vil ikkje drikka vatn uansett om det e kaldt eller lunkent, osv.. :/

Astribeate skrev:
Ikke gi deg:P hehe.. lettere sagt en gjort, her elsker hun vann, fra glass, tutekopp, flaske og for ikke å snakke om sånn imsdal flaske med "tut" på.

Men vet vennina mi kjøpte noe på apoteket om jeg ikke husker feil, var noe som satte smak på vannet så det fikk apelsin smak ellernoe? kan jo høre på apoteket når du er innom :)

Åja, men eg vil igrunn at han ska klara å drikka reint vatn fyrst, før han får nåke ant. :)
Men kanskje e ska prøva med imsdal flaske og, å sjå om han lika det bedre. :P hehe

ja, skjønner det :) det beste er jo vann :D

her er glass også populært :) men er skummelt med glass nå som tennene er kommet, så blir nok plastikk glass, selv om det ikke er så stas :P

Astribeate skrev:
ja, skjønner det :) det beste er jo vann :D

her er glass også populært :) men er skummelt med glass nå som tennene er kommet, så blir nok plastikk glass, selv om det ikke er så stas :P

Da har eg to ting eg kan prøva da, håpa han snart begyna å drikka vatn, for eg har prøvd i ein evighet no. :O Ja, det e jo sant, så trur me får gå for plastikk glas her og sia han har fått 1 tann, sjøl om den ikkje e komt opp heilt enda. :D

Her har vi også prøvd leeenge med å få henne til å drikke vann. Tror ikke det var det at hun ikke likte det,men va bare uvant.. Har endelig begynt å drikke litt dvs 30-40 ml pg måltid.
Gidde aldri opp,fikk tilbudet om vann til hvert måltid. Her elsker hun også å drikke fra imsdalflaske med tutemoticon  Ikke gi opp,plutselig får de smaken på det!

iren85 skrev:
Her har vi også prøvd leeenge med å få henne til å drikke vann. Tror ikke det var det at hun ikke likte det,men va bare uvant.. Har endelig begynt å drikke litt dvs 30-40 ml pg måltid.
Gidde aldri opp,fikk tilbudet om vann til hvert måltid. Her elsker hun også å drikke fra imsdalflaske med tut emoticon Ikke gi opp,plutselig får de smaken på det!

Ja, e sikkert sånn her og at de e uvant. Men har prøvd med plastikk kopp no da, og da drikke han litt, men han laga grimasje kver gong han får litt vatn i munnen. emoticon Men håpa han snart får smaken for det. emoticon

Back
Topp