Vatn i kroppen

Bkno3764782

Flørter med forumet
Nokon som har begynt å merke vatn i kroppen? Iløpet av natta har eg plutselig fått skikkelig stikking i begge hendene. I forgårs oppdaga eg merker/hakk etter strikken på sokken. Syns det var tidlig å merke i veke 20... er sjuk og har vore i mindre aktivitet enn vanlig, har ikkje klart å drikke så mykje som eg burde heller. Kan det virke inn? Nevnte det for lege i dag når eg var inne for noko anna, men han sa berre at det kunne bli sånn.
 
Jeg får lett vann i kroppen så går mye opp og ned ifht det. Men vann i kroppen er jo vanlig i graviditeten tenker jeg, så lenge det ikke er ekstreme mengder. At du ikke har drukket særlig kan virke inn. Kanskje du har spist noe ekstra salt til middag? Eller er du mer varm enn normalt? Det er jo også normalt rundt denne tiden i graviditeten, og medfører gjerne mer vann i kroppen
 
Kom på at eg fekk pinnekjøtt til lunsj på jobb i går, så forstår litt meir kvifor det plutselig vart sånn Men plagsomt er det...den stikkinga i hendene er nesten vond. Ser ut som eg er på vei til å få blemmer inni hendene
 
Kom på at eg fekk pinnekjøtt til lunsj på jobb i går, så forstår litt meir kvifor det plutselig vart sånn Men plagsomt er det...den stikkinga i hendene er nesten vond. Ser ut som eg er på vei til å få blemmer inni hendene

jeg har aldri stikking tilknyttet vann?? Og blemmer? Da må det jo være noe annet?
 
jeg har aldri stikking tilknyttet vann?? Og blemmer? Da må det jo være noe annet?
Har vore til legen no...hendene er fulle av blemmer/utslett. Det stikk, klør og svir. Vondt når eg tar i ting. Han visste ikkje kva det var, men mest sannsynlig virus, kanskje hånd-, munn- og fotsyke. Syns det er merkelig at eg skal få det uten at barnehagegutten min har det, men samtidig får jo eg alt for tida!
 
Har vore til legen no...hendene er fulle av blemmer/utslett. Det stikk, klør og svir. Vondt når eg tar i ting. Han visste ikkje kva det var, men mest sannsynlig virus, kanskje hånd-, munn- og fotsyke. Syns det er merkelig at eg skal få det uten at barnehagegutten min har det, men samtidig får jo eg alt for tida!

bra du dro til legen! Har aldri vært borti den sykdommen hverken med meg selv eller barna så lite erfaring
 
Har vore til legen no...hendene er fulle av blemmer/utslett. Det stikk, klør og svir. Vondt når eg tar i ting. Han visste ikkje kva det var, men mest sannsynlig virus, kanskje hånd-, munn- og fotsyke. Syns det er merkelig at eg skal få det uten at barnehagegutten min har det, men samtidig får jo eg alt for tida!

Uff... Det har jeg hatt. Hang in there! Det blir bedre :)
 
Uff... Det har jeg hatt. Hang in there! Det blir bedre :)
Såg mørkt på det ei stund, men no er det mykje bedre heldigvis! Håper det var dette gutten min hadde, berre i mildere form... har virkelig ikkje lyst til at han skal slite med desse plagene. Rekker med at det var han eg vart smitta av også.
 
Såg mørkt på det ei stund, men no er det mykje bedre heldigvis! Håper det var dette gutten min hadde, berre i mildere form... har virkelig ikkje lyst til at han skal slite med desse plagene. Rekker med at det var han eg vart smitta av også.
Det er en av barnesykdommene, så om man blir smittet som voksen får man det oftere værre en det det er for de små :) godt du har blitt bedre!
 
Back
Topp