Vatn i kroppen

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Korleis er det for dikka med vatn i kroppen?
For meg har det kommen dei siste dagane/vekene og blir meir og meir. Så lenge eg ikkje ligger strak, type i seng, kjem vatnet med ein gong i fingrane og føttene. Er utruleg ubehagelig og på grensa til smertefullt. Spesielt i føttene, pressar slik at eg vel å legga meg i senga :( Fingrane er ikkje fult så ille,en ser ut som nokon kjøttpølse innimellom - gubben synes dei ser ekkle ut :P

Heldigvis ikke plaget med vann enda :) kan merke det litt i beina om jeg har styret mye, men fortsatt ikke slik at det er plagsomt.. Håper jeg slipper!

• Liker
Reactions: EJ
Sokkene er blitt for små! Men det er heldigvis ikke vondt :smiley-ashamed004

Har begynt å få litt ødem jeg også. Ikke virkelig ille, men tatt seg betraktelig opp siste ukene. Fått trent lite også... Kjedelig.

Jeg har fått litt vann i kroppen i det siste. Spesielt i føttene. Klarer ikke bruke sokker. Det blir for trangt og varmt. :p

Sitte med føttene i vatn no for å fila dei i håp om å få på seg sokkar :P

Har nok litt, for ser jeg har merker etter sokkene, uansett hvor "slakke" de er..
Men foruten det, så er nok jeg heldig, og har sluppet unna :)

Har hatt vann lenge men det er ikke så mye. Ser bare litt tjukk ut i anklene og fingrene. Hendene ser liksom ikke ut som de er mine:p Men mange har slike hender, så ser ikke ut som de er veldig vannfylte, bare mer enn hva som er vanlig til å være meg. Men jeg klager ikke. Hadde massssse sist pga sf så dette er bare peanuts i forhold.

Her går det veldig opp og ned.. Noen dager er skikkelig ille, men de dagene jeg ikke spiser noe salt går det mye bedre

Har ikke vann i kroppen og håper jeg slipper det. Men får hovne føtter om jeg har stått lenge/gått mye

Har ikke mye, kan få litt på kveldstid slik at man ser det i anklene..

Kjenner jeg har hovne fingrer om mårran, og hovner opp med vann i legger, ankler og ben om jeg sitter rett opp og ned, er sliten eller går rundt lenge. Dette startet for en ukes tid siden. Kjempe slitsomt egentlig. Er i uke 31 imorgen.

Jeg tok av meg ringene for noen uker siden, fordi jeg la på meg så mye, at de ble trange. Men tommelringen lot jeg være på, for den var litt stor. Den får jeg nå ikke av. Har sånn "stram sokk merker" på tommelen. Så er stramt gitt :(

Back
Topp