vassker vogn.......

pupple

Forumet er livet
har demontert tvilligvogna. vaska alt i stoff unntatt kalesjene i maskinen [:)]

så stor takk til kattevinet som markerte på den[:D] hele greia fikk en grundig rengjøring pga det!
( det var korva som fikk dosa tror jeg)

Uff, kattemarkering på vogna hørtes [:'(] ut![>:]

Jeg tenker imellom på at jeg skulle vasket tekstilene på Simo-vogna jeg også, men kvier meg litt, for jeg tror det blir endel montering.[&:] Dessuten er jeg jo redd for at den skal bli så fin etterpå at jeg skulle få lyst på en baby til![:D]

ORIGINAL: Glad70

Jeg tenker imellom på at jeg skulle vasket tekstilene på Simo-vogna jeg også, men kvier meg litt, for jeg tror det blir endel montering.[&:] Dessuten er jeg jo redd for at den skal bli så fin etterpå at jeg skulle få lyst på en baby til![:D]

Vet du, simovogn, det går lett[;)]
Jeg gjorde det i vår da, jeg solgte min.

Brukte milo siden det er så mildt siden stoffet er vannavstøtende[;)]

Får du lyst på en baby til er det fort gjordt og lage en, me jeg tipper du står over uansett.. baby altså[:D]

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Glad70

Vet du, simovogn, det går lett[;)]
Jeg gjorde det i vår da, jeg solgte min.

Brukte milo siden det er så mildt siden stoffet er vannavstøtende[;)]

Får du lyst på en baby til er det fort gjordt og lage en, me jeg tipper du står over uansett.. baby altså[:D]

Sier du det? Da må jeg prøve.[8D] Jeg innbilte meg det var litt trøblete med kalsejen, man må vel i hvertfall skru av den som holder kalesjen stram? Den er jo liksom skrudd inn gjennom stoffet ser det ut som.[8|]

Kalesjen tok jeg av men ikke fra hverandre, jeg skura den godt med milo og spyla den i dusjen.. var redd den skulle bli skakk.........[8|]
Den er lett og skrua av iallefall om du har samme patent som vi hadde.. den man "vipper" ut.........

Aner ikke hva slags patent vi har jeg. Det er en Simo kombi 2006-modell. Når jeg så nærmere etter så sitter jo trykknappene til vindtrekket også på kanten av kalesjen... kanskje man ikke kan ta den av?

Jeg snakker maskinvask jeg altså, så alle spiler osv. må bort.

Back
Topp