Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SecondTimeAround
Når han har bæsja bruker jeg bare klut med vann ja. Og bittelitt babyolje på om det sitter mye fast på huden.
Når han kun har tissa så lar jeg han lufttørke for dette fikk jeg beskjed om av helsesøster at var det mest vennlige for huden hans. Ikke bra å vaske FOR mye heller sa hun... [:)]
Vi har vel ca. 20 blå kluter som er til stumpen, og ca. 10 hvite som er til resten av kroppen. (Vi trenger ikke flere foreløbig fordi jeg vasker klær hver dag...)
Synes det er kjempekjekt å ha forskjellig farge på "bæsjeklutene" så ikke disse blir brukt i ansiktet ved en senere anledning... [;)][;)][;)]
ORIGINAL: Grete71
kluter med vann... Og bruker kluten FLERE GANGER, jeg synes ikke det er nødvendig å ta ny klut for hver gang, så lenge den kun brukes på stumpen.
ORIGINAL: vann123
vi bruker mesoft nå som hun bæsjer hele tiden, når det stabiliserer seg og blir mer omfattende bæsjer går vi over på vanlige kluter. har kjøpt masse kluter på sparkjøp, rimelige og veldig gode å vaske med - samme stoff som gas-bleier.
ORIGINAL: Marit 83
Jeg kommer til å skylle stumpen til snuppa under springen, altså slipper alt styret med vaskekluter [:D] Såååå lettvint!
ORIGINAL: EricaJenta
ORIGINAL: vann123
vi bruker mesoft nå som hun bæsjer hele tiden, når det stabiliserer seg og blir mer omfattende bæsjer går vi over på vanlige kluter. har kjøpt masse kluter på sparkjøp, rimelige og veldig gode å vaske med - samme stoff som gas-bleier.
hva er mesoft[:-]