vasking nedentil...?

Chanittha

Glad i forumet
når d gjelder å vaske nedentil etter å ha sydd, kan jeg også bruker grønnsåpe med furunål eller må jeg bruker den orginale??

Hvorfor grønnsåpe?

Hadde gått for Dr.Greve, jeg[:)]

såpass ja, denne tipsen fikk jeg faktis i fra jordmora...[8|]
prøvde orginal i går hjemme hos svigermor, ser ut til å hjelpe mye, men her hjemme har jeg furunål...så måtte spørre..

ORIGINAL: Snickers

Hvorfor grønnsåpe?

Hadde gått for Dr.Greve, jeg[:)]

jordmor sier at d hjelper for hovenhet og at stingen løsner fortere og at d ikke lukter

ORIGINAL: Chanittha

prøvde orginal i går hjemme hos svigermor, ser ut til å hjelpe mye, men her hjemme har jeg furunål...så måtte spørre..

Du trenger ikke apotekets. Jeg brukte begge du har nevnt her, og det funket fint [:)]

Hvis du vet at den er helt ren, er den nok helt fin å bruke.
Bedre enn ingenting[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Hvis du vet at den er helt ren, er den nok helt fin å bruke.
Bedre enn ingenting[:)]

da er d bare å kjører på?
skal ikke vaske direkte på såre, skal bare skylle med den i lunket vann eller sitter på den i vaskefat...

Jeg var veldig ille-luktende nedentil/innenfra etter fødsel. Og jeg "badet" rompa mi og nedentil i et vaskefat/balje med grønnsåpe. Vanlig grønnsåpe vi hadde hjemme.

det hjalp veldig bra! Men måtte gjøre det noen ganger.

jeg fikk beskjed om å bruke vanlig grønnsåpe. å det fungerte veldig fint for meg[:)]

Back
Topp