Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk helt fint her både på seng og lekegrind. Følgte det som stod på tingen.Men får dere trekket på sengekanten på igjen? Jeg er så redd for at den krymper.. Hvilken temperatur vasker dere slike ting på?
Sent from my iPhone using BV Forum
Min kan vaskes på 40, men den ble litt bonglete.. :/ fra kid. Tror jeg skal kjøpe en fra babydan. Jeg var fornøyd med de fra sist.Men får dere trekket på sengekanten på igjen? Jeg er så redd for at den krymper.. Hvilken temperatur vasker dere slike ting på?
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig der! Men synes jo ikke det er nödvendig å utsette de for mer kjemikalier enn man må, når man kan unngå detAv frykt for å høres ut som foreldrene våre tenker jeg på alt vi ble utsatt for da vi var små og det gikk bra likevel...
Mannen sin mor røyka hele svangerskapet, og hele oppveksten hans har begge foreldrene røyka rullings i samme rom som han..., vi ble fora med transfett som nå er ulovlig, og ble sikkert utsatt for masse kjemikalier gjennom både det ene og det andre.
Det gikk jo bra likevel.
Jeg velger stort sett økologisk og kjøper bare ull/bomull hittil, og velger allergivennlig, og bruker vaskemiddel uten parfyme på det vi vasker til babyen. Men tenker at jeg skal være litt pragmatisk. Så lenge det meste er rent og vasket tror jeg ikke det er skadelig at overmadrassen under det vasker lakenet ikke er vasket før bruk.
Tenker også at for barnets immunforsvar er det bra at ikke alt er sterilt. Og har sansen for de som har litt knall-og-fall-opp-igjen-det-går-bra-barneoppdragelse, tror det er bra for barnaMen dette er jo min første, så fare for at jeg blir litt hønemor likevel
![]()