Vasking av tekstiler..

Må vi legge klut over tissen hver gang vi steller? :O er det en guttegreie?

Jeg har begynt å vaske litt. Men kal vaske mer etter påske!

MEN, sliter litt med vasking av madrass og trekk til vogna mi.. Står håndvask? Noen som har gjort det før?

-- tasting fra mobil --

Oi. Har du klær i 44? Fått beskjed om at h*n blir liten eller? :)
De trur han kommer innen 6 uker.. fekk time om 4 uker. Viss eg rakk den før eg fødte.. er bare 30+2 så håper de tar feil.. storebror kom i uke 36 så mye derfor.. + eg er født for tidlig og går på medisiner som kan være grunnen..

Må vi legge klut over tissen hver gang vi steller? :O er det en guttegreie?

Jeg har begynt å vaske litt. Men kal vaske mer etter påske!

MEN, sliter litt med vasking av madrass og trekk til vogna mi.. Står håndvask? Noen som har gjort det før?

-- tasting fra mobil --

Eg pleide å ligge papir over viss tissen så litt hard eller utover ut.. det var sånn typisk tegn her.. og så husk å ligge tissen nedover i bleien.. har en venninne som ikkje tenkte på det og stadig måtte bytte på hele gutten for han var våt:p
Det med madrassen.. kanskje du kunne vaske den i en balje? Med milo?:)

De trur han kommer innen 6 uker.. fekk time om 4 uker. Viss eg rakk den før eg fødte.. er bare 30+2 så håper de tar feil.. storebror kom i uke 36 så mye derfor.. + eg er født for tidlig og går på medisiner som kan være grunnen..
Ah, slik ja. Ja, da må en nok ha en del i 44 :) Satser på at han koser seg inne 6 uker til da :)

Eg pleide å ligge papir over viss tissen så litt hard eller utover ut.. det var sånn typisk tegn her.. og så husk å ligge tissen nedover i bleien.. har en venninne som ikkje tenkte på det og stadig måtte bytte på hele gutten for han var våt:p
Det med madrassen.. kanskje du kunne vaske den i en balje? Med milo?:)

Hmm.. Ja kanskje jeg bare må gjøre det. Er vare så tungvindt :p

-- tasting fra mobil --

Back
Topp