Vasking av tøy

Blomsterpiken83

Forelsket i forumet
Jeg har termin 15 feb. Jeg har fortsatt ikke bynt å vaske klær, sengsett, håndduker osv til baby. Et det for tidlig å starte nå? Hvis jeg går over tia blir det jo liggende max 10 uker... Er det for lenge?

Har du mye å vaske greit å starte i smått. Jeg begynte å vaske mine ting i oktober, termin januar men vi pakka i vakum poser og nå tar vi de ut og legger på plass. Grunnen at vi vasket litt før at vi arva veldig mye og i tillegg at jeg har en dårlig form så jeg tok det i min egen tempo når jeg kunne :) så du må bestemme selv når du føler for. Trenger ikke ha vakum poser Vet noen som vasker tidligere har noe over klærne og tingene så ikke blir støv på de.

Jeg har kun vasket nyfødt klærene

Her har jeg begynt vaskingen. Termin 9.feb, og jeg har født nesten 3 uker før termin 2 ganger tidligere, så jeg bruker all dødtiden nå mens jeg venter. Syns godt at du kan gjøre det samme hvis du har lyst til det :)

Har vasket alt av tøy.. tidn går så alt for fort nå. Samt baby kan jo komme tidligere enn termin, dumt å ikke ha ting i orden da. Greit å ha alt på plass :)

Det går fint an å vaske tøy når babyen har kommet også ;) Tar ikke lange tiden. Så det går nok heller mer på at det er koselig for mor å vaske klær/gjøre klart i ventetiden før fødsel

Hvor mange grader vasker dere klærne i?
De er jo "rene" så holder kanskje med 30 grader for å fjerne kjemikalier?

Jeg har vasket det minste tøyet og skal begynne å rydde det på plass nå <3 Må bare rydde litt først :wacky: Det er så bittelite og søtt!

Back
Topp