Vasking av klær.

Lykkeliten

Glad i forumet
Dere vasker bare baby klærne på 40 grader første gang?
Vasker dere nye dyner og slikt?
:p bare lurer :)

Dere vasker bare baby klærne på 40 grader første gang?
Vasker dere nye dyner og slikt?
:p bare lurer :)
Alt somkan vaskes på 60 vasker jeg på 60: bodyer, strømpebukser, sparkebukser osv. Ting som er litt mere fine i stoffet vasker jeg på 40:) Husker ikke hva jeg gjorde med nye dyner, men tror ikke jeg vasket helt nye dundyner. :)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har vasket babyklær på 30 grader finvask. De er jo ikke møkkete, bare greit å få renset ut eventuell farge og lukt. Dyner har jeg fått beskjed om at det er nok å henge ut til lufting :)

Vasker barneklærne på 40 grader. Og dyner på 30 grader finvask og rett i trommel med tørkeballer så de blir luftige og fine igjen :). Lufter alt sengetøy en gang annenhver uke til vanlig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk ikke bestemt meg for om jeg skulle vaske på 60 eller 40, så det ble 50 :p. Ja, vasker dyner og den slags også...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg vasker ogås alt som kan vaskes på 60 grader. ikke at det er veldig møkkete. Men tenker at en liten baby er følsom for bakterier og derfor kan det være greit å vaske det på 60 grader. men eg jo ik alt som tåler 60 grader da ;) og da er det selvsagt helt ok å vaske på 40 grader. Dyner osv vasker jeg på 40 eller 60 etter hva det tåler. Pluss lufting. Mye lufting ;)

Vasker alt på 30 grader her. Er jo ikke møkkete noe av det. Og jeg har allergi mot såpe i klær, så vi kjøpte maskin som bruker litt ekstra tid på å kontrollere at klærne er såpefrie. Så da trenger man nesten ikke å vaske det nøyere første gangen.

Jeg har vasket alt på 30 grader. Nye dyner vasker jeg ikke, men vasker sengklær som skal på :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

nå vasker jeg sengeklærne på 40.. de er jo helt nye.
Kommer til å vaske de på høyere temperatur når de er brukt.
:P

Vasker stort sett alt som er nytt på 40. Er jo ikke skittent. Mens det som er etter søskene vasker jeg på 60

Vasker stort sett på 40 grader. Mesteparten har vært vasket en god del ganger før, siden det er etter eldstejenta, men nytt tøy går på 40 graders vanlig vask. Vasker dyna også.

Kommer til å vaske det på finvask 30 grader, det er jo ikke skittent sånn sett.. når klærne er i bruk blir det høyere grad :-)

Akkurat nytt sengeklær ville jeg tatt på 60 grader. Det står ofte på pakken også, pluss at det bør vaskes 2 ganger så det blir mykt og godt:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp