Vasking av klær

Sorland

Forumet er livet
Hvor ofte surrer vaskemaskinen hos dere?....skriv gjerne hvor mange dere er i huset.

Her er det som oftes 2 ganger i uken, kommer litt an på hvor mye tøy som har blitt skiftet. Og blir jo en maskin til når en har skiftet sengetøy sånn omtrent hver 2-3 uke.

Vi er 3 stk

5-6 ganger i uken tror jeg..
Mener 5-6 maskiner i uken, samler opp og tar flere til
dagen istedet for å vaske klær 5-6 dager i uken [:)]
Samler godt opp, men blir som regel en haug veldig fort [:)]
Bruker å unnskylde shoppegalskapen med at vi trenger ikke vaske klær så ofte til mini [8D]

I gjennomsnitt en maskin hver dag. Har j ikke vaska på 2-3 dg, så får j d så d suser, for da strør d over av klær. Så for at j ikke skal ha 6 maskiner på en dag, så blir d minimum èn hver dag.

Vi er 4 stk i familien.

Jeg vasker sånn ca 2-3 ganger i uken, for klærne må henge i to tre dager å tørke.. Men har aldri maaasse klesvask, er bare en dunk, og den er aldri stappa.. Vasker lyse klær ca to ganger i uken, mine og bettina sine klær, og en med mørke... Sambo sine og litt mine..[:)]

Jeg vasker klær hver dag. 1-2 maskiner om dagen. [:)]

ORIGINAL: Ceciliekje

Aner ikke, men vasker klær stort sett hver dag.

stemte 3 til 4 ganger i uka, men kan sette på flere maskiner på samme dag[:D][:D]

Min 1 gang om dagen. Vi er 3.

Alt fra 3-7 ganger i uka. Nå etter vi kom hjem fra ferie har vi vaska 1-2maskiner hver dag i 2 uker :O Har skifta på alle sengene, hatt besøk og skita på sengene igjen, tillegg til vask av håndklæ, Eskil har hatt spysjuke, så han har måttet bytte klær 1-2 ganger for dagen. Men nå er det 2 maskiner igjen, så er alt oppvaska.

5-6maskiner i uken, noen ganger myyye mer. kommer helt ann på...

Vi har vaskerommet hver onsdag og da har vi hele dagen og utover kvelden. Blir vel 3-5 maskiner 1 gang i uka..

Vasker i snitt en maskin om dagen tenker jeg. Vi er 4 stk [:)]

ORIGINAL: matvrak

I gjennomsnitt en maskin hver dag. Har j ikke vaska på 2-3 dg, så får j d så d suser, for da strør d over av klær. Så for at j ikke skal ha 6 maskiner på en dag, så blir d minimum èn hver dag.

Vi er 4 stk i familien.

Samme her!

vaska 1-2 maskina me klær kvær dag..familie på 4 stk..

Som regel tar jeg å vasker en maskin om dagen, men om det blir noen dager opphold vasker jeg mange maskiner på en dag. Vi er bare 3 her i huset...Lurer virkelig på hvordan det blir om man får flere barn etterhvert...[:)]

Ca 5 vask i uka. Er bare Emma og meg[:)]

Ca 5-6 ganger i uken. Vi er 3 stk. [:)]

Back
Topp