Vasking av klær og diverse

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Når begynner dere å vaske klærne til lille? Vasker dere de flere ganger?
Hvilke vaskeprodukter bruker dere?
Stellekommode er nå kommet i hus og jeg har begynt på innkjøp, men er usikker på når jeg bør begynne, foreløpig ligger alt uvasket i skuffene da jeg allerede prøver å finne ett system oppi der! [emoji12]
 
Jeg har begynt å vaske litt allerede. Vasker bare en gang, men jeg har mest brukte klær. De få nye klærne vi har tenker jeg også at det holder med en vask :)
 
Har også begynt å vaske. Vasker klærne en gang, og med blenda sensitive vaskemiddel. [emoji4]
 
Har ikke begynt å vaske klærne enda, må finne stellekommode å ha det i først [emoji28] Vasker nok bare én gang og med Blenda [emoji5]
 
Har ikke begynt å vaske klærne enda, må finne stellekommode å ha det i først [emoji28] Vasker nok bare én gang og med Blenda [emoji5]
Tenker at det passer fint å begynne å vaske klærne rundt permisjonsstart, om ikke ånden kommer over meg tidligere såklart [emoji1]
 
Jeg skal ha en uke ferie før permisjonsstart, så hadde sett for meg å begynne da? Men føler jeg har sett så mange som har begynt og nesten er ferdig alt [emoji12] ble litt stressa [emoji23]
 
Begynner sikkert et par uker før termin:) vasker bare en gang med blenda. Også stryker jeg det etterpå:)
 
Jeg skal ha en uke ferie før permisjonsstart, så hadde sett for meg å begynne da? Men føler jeg har sett så mange som har begynt og nesten er ferdig alt [emoji12] ble litt stressa [emoji23]
Det holder nok i massevis [emoji5] Om det plutselig skulle bli veldig tidlig fødsel så tenker jeg at man klarer å løse det med klær likevel, og på sykehuset får man jo låne så lenge man er der [emoji5]
 
Vasker klærne når samboeren har pusset opp babyrommet. Enn så lenge så ligger det uvasket nede i stellekommoden.
Og bruker blenda sensitiv.
 
Hmm, hvis jeg orker så tror jeg jammen jeg skal vurdere å stryke klærne jeg også! Litt ekstra stas å kle den nyfødte i nystrøkne klær vil jeg tro [emoji7]
Ja det er helt fantastisk. Klærne ser jo så fine ut da:D også har jeg alltid hørt at man må
Stryke klærne til nyfødte for å få bort mest mulig bakterier, så det har vel satt seg litt da:p:hilarious:
 
Blenda sensitive og ingen tøymykner (bruker det svært sjelden)
Begynner vaske når det nærmer seg og jeg har et sted å legge det rene.
 
Ikke begynt å vaske ennå. Men har hentet frem de minste størrelsene fra boden. De ble vakumpakket ned nyvasket så blir bare å vaske de én gang med neutral vaske - og skyllemiddel. Tenker jeg blir å vaske i slutten av august. Men unntak av det som skal med i fødebaggen :)
 
Har og bare lagt klærne i kommoden i forsøk på å få et system:) Skal vaske de etterhvert når jeg føler for det. Vasker bare en gang og med parfymeriet vaskemiddel. Tror vi har kjøpt blenda sensitive:)
 
Er det noe grunn til at folk stryker? Har det noe hensikt eller er det bare for at det skal være finere? [emoji5]
 
Er det noe grunn til at folk stryker? Har det noe hensikt eller er det bare for at det skal være finere? [emoji5]

Jeg gjorde det bare for at det skal være «finere» :angelic: Har hørt at man blir så opptatt etter babyen har kommet, så derfor tenker jeg at jeg skal stryke nå. Kommer nok ikke til å gjøre det på en laaaaaaang stund etter denne gang:yuck:
 
Er det noe grunn til at folk stryker? Har det noe hensikt eller er det bare for at det skal være finere? [emoji5]
Tror ellers det var vanligere i eldre generasjoner
 
Back
Topp