vasking av dyne

menemenem

Gift med forumet
ej he dreve å vaska dynene våra + dej på gjesteromma ... åsso åpna ej vaskemaskina ista før den siste dyna va ferdi vaska...
mææææææn.... når ej åpna vaskemaskina so såg d ut som om ej ha drept ei høne[8|]
fjør over alt no [&o]

hahaha.....[:D]sorry! ser det bare for meg...uff..litt av en jobb du har foran deg nå da.....[:-]

Gud...jeg måtte jo begynne le jeg *FortjenerTiPiskPåRyggen*[:D]

Huff....har dyna gått opp i sømmen...ligger det noe i vaskemaskinen som har spjæla dyna tro.... de skal jo tåle en vask..

Hahahahaha..HAHAHA..hahaha
hehehe.. nei, nå fikk jeg meg en god latter gitt

Sorry at jeg ler, men.. ser det for meg.

vejt ikkje , såg ikkje noke hål i dyna ... men d kan være pga alle fjøra so e i veja[8|]
blæææh ....
mannen berre lo av mej oxo....

Må nesten le litt ej oxo no... off... dokke sko ha sett vaskemaskina hehehe[8D]

Hihihi.. skulle lagt ut et bilde her[;)]
Dau høne[:D]

tenkte ikkje på å ta bilde[8|]
ej sendte mannen inn på vaskeromme før å fjerne fjøra , før d såg virkeli ut som om ej ha tatt live ta ei høne ...

ORIGINAL: Monicus

Hahahahaha..HAHAHA..hahaha
hehehe.. nei, nå fikk jeg meg en god latter gitt

Sorry at jeg ler, men.. ser det for meg.

SorrySignerer denne[:D]

Oiiii....

Diskuterte dynevask med mor hin dagen og vi kom heldigvis fram til at det ikke var lurt å vaske dundyna i maskina......  Kanskje litt sent for deg... Lykke til med oppvasken!!!!

Åj... Vi kan faktisk koke både dynene og putetene... Det kan nok være litt lurt og ha sånne... Men husk og sjekke vaskelappen neste gang på di.... [:D]

Gått hull på dynene, da?

ORIGINAL: Labben

Gått hull på dynene, da?

va berre ejne...vejt ikkje ka so skjedde....
ejnaste ej vejt e at når ej åpna opp vaskemaskina , so såg d ut so der låg ei daude høne.. fjør over alt...
men he ikkje fånne håle i dyna endå[8|]

ORIGINAL: Dorothy_1

Åj... Vi kan faktisk koke både dynene og putetene... Det kan nok være litt lurt og ha sånne... Men husk og sjekke vaskelappen neste gang på di.... [:D]

vaska den ette broksanvisninga[8|]

Back
Topp