Vasking av barne tøy!

Chica

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Lurer på når dere skal vaske klærne og sengetøyet, hva type vaskemidler bruker dere? :) Er usikker på om jeg burde gå for de allergi vennlige som er å få..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Skal gå igang og vaske de minste størrelsene nå til uka, så kjøper passende vaskemiddel i tillegg. Sengetøyet er ferdig vasket og lagt på plass! :)
 
Oki :) har tenkt å begynne å vaske litt nå selv, og kom til å tenke på at dissa små kanskje ikke tåler all denna parfyma så veldig godt som vi kanskje gjør ;) litt kjekt å høre hva andre tenker da :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vasker alt tøyet her i Neutral.
 
:D nå ble det en hvit vask med sengetøy med omo, men står den er svanemerket.. Får tro det ikke gjør noe :) blir nok å kjøpe Neutral til alt det andre etterhvert!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg har allerede vaska :D brukte neutral


Sent from my iPhone
 
Neutral gjorde det hvite tøyet til offwhite så den har jeg forkasta...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Neutral gjorde det hvite tøyet til offwhite så den har jeg forkasta...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm, kjekt å vite! Nå så jeg at jeg har igjen enda en par pk med omo til hvitt tøy, og siden det er svanemerka(?) eller noe sånt, så blir jeg nok å bruke det til det hvite så lenge. Men tenker å prøve Neutral til farget tøy :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Har ikke vasket tøyet enda, men har kjøpt neutral og blenda sensitive til babytøy og sånn. Begge deler er parfymefritt :)
 
Back
Topp