Vasking av babytøy

småtrollene

Elsker forumet
Har dere begynt å vaske?
Evn når skal dere begynne? Tenker da på i hvilken uke er du i når skal begynne[:)]

jeg har ikke begynt enda.. men tenkte å ta det ca 8mai, for da er det 1mnd til termin. ikke helt sikker på hvorfor akkurat da, meeen det er planen

Har ikke begynt å vaske selv, men min mor vasker litt titt og ofte.. hehe. Luksus! Alle barneklærne ligger nemlig hjemme hos mine foreldre, siden jeg skal flytte den veien snart.. Men greit at mor styrer i grunn, hehe. Så slipper jeg.
Hun er jo av den oppfatning at jeg skal stryke det også før han kommer, så jeg håper hun tar seg av den delen også.. stryking ligger ikke naturlig hos meg[;)] Men har fortsatt litt å vaske da, men kan jo være greit å sette i gang etterhver, kan jo i grunn komme når som helst snart...

Jeg er ferdig med det, men det kommer jo stadig noe nytt [:D]

heheh jeg må faktisk få nevne at jeg er litt redd for å vanske klærne.. sist jeg skulle vaska første klesvask ble alle babyrosa klærne vi hadde kjøpt gule, pga jeg hadde glemt en grønn topp i maskina [8D] litt småkjipt ja 

huff da.... [:D] ikke så greit[:)] 

Jeg har vaska 1 maskin med rosa babyklær i de minste str 50/56 (mest av den siste).
Har hatt nok av egne klær/sengetøy/håndklær å vaske etter påska, så tar babyklærne når det passer utover. Tenkte å få vaska babysengetøy og laken sånn etterhvert å. Skal kjøpe kommode til lillefrøken i slutten av april. så godt mulig jeg venter til da så jeg kan putte det rett i kommoden.[:D]

Kommer nok til å begynne om en måneds tid [:)] Sånn ca en mnd før termin [:)]

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Kommer nok til å begynne om en måneds tid [:)] Sånn ca en mnd før termin [:)]

jeg også, er sånn passe det. må ha noe å sysle med de siste ukene[:)]

alt er rent og d er jo ikke så lenge siden jeg pakka ned d.. men skal se an tilstanden på klærne i morgen[:)] skal ta inn alle eskene og sortere. omorganisering er d verste jeg veit, men d må gjøres før minste kommer til verden da[:)]

her e alt vaska[:)] så jeg vasker etter hvert som det kommer noe nytt [;)]

He-he.. jeg vasket babytøy i går jeg. :)

Hadde fått noe arveklær i går, og når det først var fremme så tenkte jeg at jeg like godt kunne vaske resten også (det vi hadde etter storesøster).

Synes det er tidlig, med det var utrolig godt å gjøre det. Hadde mange gode følelser av å se på klærne og faktisk tro på at dette skal Lille Glede bruke. :)

Har begynt nå jeg..funnet frem etter guttungen. Er i uke 29 nå [:)]

d har jeg bynt med i dag=) vasket 50/56 så skal jeg ta 62 nærmere fødtsel=) får nå har vi kommet i orden på romme til lille mann=)

Har vasket alt hvitt (både klær, kluter, håndkler, sengetøy, gulpekluter +++), og alle de blå klærne. Nå jobber jeg meg gjennom resten av fargene (livredd for å farge noe, så alt er delt opp i hauger etter farge), også har jeg igjen det blå sengetøyet.

Jeg har vasket alt det lyse tøyet, utenom det jeg handla i går. ;) Skal komme meg igjennom resten snart tenker jeg, for et plutselig så redd for at jeg kommer til å føde før termin.. Så vil ha alt klart snart, sånn i tilfelle!

har vasket alle gutte klærne fra forje vist det blir en gutt så er det klart i skuffen nå til den kommer.
Men vist det blir en jente sliter jeg litt.. hehe[;)] har bare blå klær [;)]

Back
Topp