Vasking av babyklær

Har ikke begynt å vaske enda, men tenkte å bruke uten parfyme og droppe skyllemiddel
 
Jeg har ikke begynt å vaske enda. Her blir det å bruke uten parfyme. Har i tillegg hørt noe om at skyllemiddel ikke er bra for guttebaby da de kan få noe fertilitetsproblemer som voksne. Noen som vet om det stemmer? noen andre som har hørt noe om det?
 
Bruker Neutral vaskepulver og tøymykner til bomull og Milo uten parfyme til ull Visste ikke at man måtte bruke mindre enn vanlig. Bruker mindre tøymykner, men har brukt vanlig mengde pulver. Vasket klærne stl 50 og 56 i forrige uke pga formen er på vei ned igjen, og hadde behov for å føle at noe var klart. Ligger i skapet, så tror ikke det gjør noe. 30 uker nå. Hvis baby kommer før termin vil jeg helst at alt skal være klart. Mere nok for mannen å ta seg av lillemor på 1 år og 8 mnd, og her er det nok klesvask utenom babytøy!
 
Sist var det så spennende at jeg vaska babytøy allerede i mars, endte med å vaske oppigjenn alt i slutten av juni/begynnelsen av juli. Jeg begynner nok ikke før i juni denne gang :p bruker blenda sensetive å comfort tøymykner. ( bare litt )
 
Back
Topp