Vasking av babyklær

lilleJ

Betatt av forumet
Alle babyklærne må jo vaskes før bebis kan bruke dem.
Lurte på hvordan dere vasker babyklær?
Det skal vel nesten ikke være noe vaskemiddel og skyldemiddel i vasken før babyen er 3 mnd? Men litt må det jo være..
Hva slags vaskemiddel bruker dere da isåfall?

:)
 
Bruker neutral eller lignende :) husker ikkje ka den andre heter :p
Og så vasker eg d bare på kortprogram siden d e nytt :)
 
Samme her! Kort program og har i litt skyllemiddel og bruker blenda sensitiv. Minsten her har veldig sensitiv hud og blenda sensitiv fungerer best her i gården :)
 
Bruker kun sensitive produkter her i huset siden mannen har psoriasis så her kommer jeg til å vaske med det jeg pleier, blenda sensitive flytende og sensitive skyllemiddel :)
 
Blenda sensitiv var d den andre het ja! :p hehe
 
Tusen takk! :)
hvor tidlig kan jeg vaske klærne da? Er vel litt tidlig å begynne nå, når jeg ikke har termin før i juli? :p
 
Takk for informasjon om at de minste ikke trenger så voldsomme vaskemidler. Jeg har kjøpt inn neutral, men at man skal bruke mindre enn vanlig visste jeg ikke :) bra med opplyst forum :)
 
Har også lyst til å begynne å vaske<3 men er nok litt tidlig:) bruker bare blenda, anglamark eller neutral og ikke skyllemiddel så kommer til å gjøre det med babytøyet og:) må kjøpe inn milo uten parfyme forresten:)
 
Har brukt neutral i mange år, og fortsetter med det. Har ikke brukt skyllemiddel tidligere, og tror ikke jeg starter nå. Det viktigste er å bruke et vaskemiddel uten parfyme og andre farlige stoffer. Både til baby og andre :)
 
Bruker vaskemiddel fra Sonett, Ecoleaf eller Bio-D.
 
Blenda sensitive her også.
Venter litt før jeg begynner vaskingen. Tenkte å gjøre alt klart i løpet av mai senest.
 
Bruker kun Neutral her i huset (alt fra vaskemaskinmiddel til shampo).

Tenker jeg begynner å vaske i juni.
 
Det er økologisk? Tror det er Sonett den jeg kjøpte til og vaske overflater med sist :) Føler du økologiske produkter gjør samme jobben? :)

De er økologiske ja, men det aller viktigste for meg når jeg velger produkter er at de er veganske. Liker de godt, og jeg føler at produktene gjør samme nytten :)
 
De er økologiske ja, men det aller viktigste for meg når jeg velger produkter er at de er veganske. Liker de godt, og jeg føler at produktene gjør samme nytten :)

Så bra, kanskje jeg skulle prøvd vaskemiddelet også :)
 
Tusen takk for svar! :) Da blir det nok vasking på kortprogram med blenda sensitiv eller neutral i begynnelsen av Juni! :)
 
Jeg er omtrent ferdig med å vaske det som må vaskes. Må gjøre det meste når formen tillater det.
 
Har vasket alt som kan vaskes på vognen, madrass og trekk ol. Nå står bleiene for tur, før jeg skal begynne å finne frem klær. Merker at formen går nedover så tar det nå fremover istede for å vente. Hadde egentlig planer om å drøye litt lenger
 
Back
Topp