Vasking av babyklær

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Sikkert et teit spørsmål, men stiller det alikavell :p

Flere enn meg som vasker babyklær for seg selv ??
Og når kan man begynne å vaske dem med våres klær ??

Vi bruker jo samme vaskepulver, men ikkje sammen tøymyker. Så e jo bare for oss til å bruke hennes tøymyker.
 
Hvorfor er du bekymra for å vaske dem sammen? Fordi du tror baby kan reagere på tøymykneren?
 
Vi har vaska sammen hele tida. Har bare bytta ut vaskepulver og tøymykneren vi brukte..
 
Har hørt at det skal vaskes hver for seg. Men da begynner eg å vaske sammen
 
Det er nok greit å vaske det hver for seg i starten sånn i tilfelle de reagerer på parfyme. Men om hun reagerer, så har du vel merket det nå. Du kan fint vaske det sammen med deres klær.

Vi vasker det forøvrig hver for seg. Har egentlig ingen god grunn for det :p Bruker parfymefri vaskemiddel og tøymykner, men det er jo heller ingen must.
 
Vi vasker det også hver for seg, men har ikke noen spesiell grunn;) Hehe... Har bare blitt sånn.
 
Vi bruker parfyme fritt vaskepulver. Men det begynte vi med etter vi fikk henne. Men vi bruker tøymyker med parfyme, men bruker ikkje det på hennes. Så for bare begynne å bruke parfyme fri på alt
 
Jeg vasker og hver for seg ;) Bruker samme vaskemiddel, men vasker kanskje ikke hennes klær like hardt og vil ikke at de skal bli stygge i vask ;)
 
Har vasket alt sammen hele tiden, men bruker vaskemiddel og tøymykner anbefalt av astma og allergiforbundet uten parfyme
 
Da skal eg begynne med det. Men eg pleier å kaste våres klær i tørketrommelen. Men vil lixom ikkje gjøre det med hennes. Aner ikkje koffor xP
 
Da skal eg begynne med det. Men eg pleier å kaste våres klær i tørketrommelen. Men vil lixom ikkje gjøre det med hennes. Aner ikkje koffor xP

Vi henger også opp klærne hennes. Mest fordi noe av det krympet i tørketrommelen selv om det sto at de skulle tåle tørketrommel... :(
 
Ånei, skulle gjerne brukt tørketrommelen på alle klærne hans.. De blir så myke og gode.. :) men prøver å henge opp en del klesvask siden det koster så forferdelig mye strøm.. :p
 
Jeg vasker hver for seg fordi jeg vasker babyklær på 60g. Og vil ikke vaske de med truser :p så er det såpass mye babyklær at det fyller opp en maskin.
 
Back
Topp