Vasking av babyklær ?

kinemorB

Glad i forumet
Når vasker dere klær ? :)

Jeg er ferdig :D har termin 5 oktober ;)

Alt klart her også:-) termin 14.okt:-)

får vel hive meg rundt snart jeg også :) hoho

Ferdig :-) termin 2. oktober, og er ganske mange uker siden jeg begynte :-p

Sendt fra mobilen.

Ikke starta med klær enda, må få kjøpt inn kommode først, som gjøres snart :)) Har begynnt og vaske sengesett osv :) termin 17 okt :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg har vasket alt i de minste størrelsene jeg har. Har latt resten være så jeg har litt å pusle med frem til termin 24.okt... :)

Jeg begynte for et par dager siden, har termin 28.09, men han kommer nok litt før ettersom han nok blir tatt med KS :) Jeg fikk det brått litt travelt :P

Har ikke vasket noe enda. Bare funnet fram de minste størrelsene, så det ligger klart :) Har hele tiden tenkt at jeg starter i september. Har termin 21.10 :)

Her har jeg vasket alt i 50-62, men de større str har jeg ikke plass til å ha liggende framme ennå (har to gutter fra før så har en del lillemann kan arve, det får jeg vaske etterhvert som det trengs ;)). Termin 8/10 :)

Ikke begynt! Termin 5.oktober :)

Alt er ferdig vasket og klart. :)
Godt med det som år gjort når alt blir å stå på hode etter fødsel.

Uff, har ikke fått startet med å gå gjennom hva jeg har og evt kjøpe nytt enganh:eek::p

Har termin 10 oktober

★Sender fra pipe-gjøken★

Har fått vasket det vi har kjøpt og har her i huset:) Det tilsvarer vel ca. halvparten ...Ligger nemlig ganske mye hos svigermor:) Må vel også få det i hus snart :D Terminen her er 27okt.

Jeg er ferdig! Har ikke termin før 25. Oktober, men nokså sikkert at han kommer før så da er det greit det er ferdig :)

Back
Topp